Otteluseurantaketju Ke 27.3.2013 SM-liigan 5. puolivälierät

  • 232 382
  • 868
Tila
Viestiketju on suljettu.

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli nyt vaan kaikki kurapöksyt kyykkimään ennen taklausta niin joukkue saa 5min ylivoiman. Vittu mitä paskaa. Toivottavasti Mielonen ei pelaa enää tällä kaudella kun ei näemmä osaa.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
ai helvetti. Just kun Mielonen nostanut tasoaan, niin Louhivaara kylmentää.

Ja tarkennuksena muille lukijoille: Mielosen luistin menee nanosekunnin ennen taklausta alta ja Louhivaara luonnollisesti osuu päähän. Ei siis tahallinen vaan puhdas epäonni.
 

teippi-77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ducks
Umicevic on kyllä jäätävä noissa syötöissä. Tänään tyhjä maali Conollylle ja äsken Luceniukselle hyvä paikka sektoriin. Kun poikien viimeistely olis edes siedettävää.
 

ronkpukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool FC, Toronto (seurailen)
Kyllä tuollaisista paikoista (Lucenius) _pitää_tehdä. HIFK saa aika paljon roikkua etenkin Erkinjuntissa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tappara-HIFK

Tää Kainulainen on kumma selostaja. Vetää 95% hyvin, mutta välillä tulee sellaisia pieniä lipsahduksia, joista huomaa Tappara-faniuden. Tai sitten minulla on värillinen korvalaite korvalla.

E. Enkä mä edes tiedä tarviiko Urholla olla tasapuolinen vai onko selostajilla oikeus olla jommankumman jengin puolella.
 

Ralph

Jäsen
Kai Laakso on pelikunnossa, ei sekä hän että Mielonen voi pudota kokoonpanosta, neljällä pakilla ikävä haastaa JYP:iä. Ylivoimalla pari maalia ja erätauolle kahden maalin johdossa, olisi nannaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tää Kainulainen on kumma selostaja. Vetää 95% hyvin, mutta välillä tulee sellaisia pieniä lipsahduksia, joista huomaa Tappara-faniuden. Tai sitten minulla on värillinen korvalaite korvalla.

E. Enkä mä edes tiedä tarviiko Urholla olla tasapuolinen vai onko selostajilla oikeus olla jommankumman jengin puolella.
Voin ihan 100% faktana kertoa, että on Jypin miehiä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nyt on Roope Talajan vuoro maata jäällä. Mäntylä taklasi, mutta taisi olla ihan puhdas.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät-KalPa

2-0 Ässille!!! Oliko Brodin??
 

teippi-77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ducks
Summanen menee kohta kentälle :D Mäntylä ajo avojään pommilla Talajan vähän laukauksen jälkeen ja siitäkös Rami suuttu.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Mitenkäs Beaves on päässyt peliin mukaan?
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Mäntylä lanaa Talajan ja Summanen meinaa lähteä jäälle :D
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
MITTÄT, Brodin survoo Koskisen läpi kiekon :D

2-0 Ässät johtaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös