Pakko todeta näin sivuhuomiona, että Pekka Virta on kyllä tällä hetkellä ehdottomasti paras kommentaattori Urholla. Toivottavasti miestä kuullaan tänä keväänä mahdollisimman monessa lähetyksessä, esittää asian jämäkästi ja ammattitaitoa löytyy.
Eipä siinä rakas velikulta mitään katkeraa ole. Olen koko elämäni inhonnut Poria erinäisistä syistä, ei siihen tälläinen jääkiekko vaikuta.Katkeraa, niin ihanan katkeraa. Kyllä se siitä vielä helpottaa.
Pakko sanoa että pidän Poria ja Ässiä niin hmv paikkana ja jenginä että en toivo teille mitään hyvää jatkoon. Seuraavaksi seuraamaan JYPn toimia liigassa!
Kiitos KalPa tästä kaudesta, hohhoijjaa...
Korkeemmat pleksit Hakamettään, tai sitten äijille kylmemmät hermot purkutilanteissa!
Eipä siinä rakas velikulta mitään katkeraa ole. Olen koko elämäni inhonnut Poria erinäisistä syistä, ei siihen tälläinen jääkiekko vaikuta.
Tai itseasiassa muodostetaan kysymys näin, kuka olisi niin pelle että vihaisi kaupunkia jääkiekon takia?
Nyt vain kaikki paska kasaantui yhteen kekoon, kun Ässät tiputti KalPan jatkosta, joten tulipahan tuokin lause sitten sanottua julkisesti.
Nyt vasta? Nehän piti teillä nakella kentälle, kun liigaa oli jälellä 15-kierrosta ja Ässät oli sarjataulukossa sijalla 11.
Eipä siinä rakas velikulta mitään katkeraa ole. Olen koko elämäni inhonnut Poria erinäisistä syistä, ei siihen tälläinen jääkiekko vaikuta.
Tai itseasiassa muodostetaan kysymys näin, kuka olisi niin pelle että vihaisi kaupunkia jääkiekon takia?
Nyt vain kaikki paska kasaantui yhteen kekoon, kun Ässät tiputti KalPan jatkosta, joten tulipahan tuokin lause sitten sanottua julkisesti.
Helpottaako tuon asian esille nostaminen? Lol
Meniköhän huulilta luku pahasti pieleen, mutta näytti siltä kuin Summanen olisi äsken antanut palautetta jollekin pakille: "Haista vittu saatana"...
Sommartiden soi ja elämä on ihanaa, tai jotai.
Otan vapauden keulia kun kerran 3-0 minuuttia ennen loppua, ei KalPa mikää Ruotsi ole kuitenkaan...
Joo, mutta sulle vasta sitten, kun on läksyt luettu.