Kyllä, olen itsekin yllättynyt tuosta. Olen aina pitänyt HPK:ta kovan asenteen kulttuurina.
Jengi vetää minun henkilökohtasesta kommentista jonkun ihme draaman tänne palstalle. "Kerhon fanit" jne. Mikä yleistäminen?
Kyllä, olen itsekin yllättynyt tuosta. Olen aina pitänyt HPK:ta kovan asenteen kulttuurina.
Mä haluaisin kuulla analyysin tuomareista nimimerkki Steegililtä.
Omaan silmään tämä on ihan totta, mutta johtuu toki kannattajamääristä ja jostain syystä tuntuu, että Jokereilla on paljon nuoria kannattajia, jotka luonnollisesti eivät kaikki osaa käyttäytyä.
Lukko on tänään sekoillut kyllä erittäin paljon. Jokerit ei ole mielestäni ollut sen parempi kuin aiemmissakaan matseissa, mutta Lukon puolustus tekee virheitä aivan karmean paljon.
Oli kyllä paska erä HIFK:lta, mutta oli siellä pari maukasta maalipaikkaakin vai mitä sanoo Markus Granlund? Elkins tarjoilee kaverille semmoisen paikan, että noista olisi vain laitettava sisään.
Oli kyllä paska erä HIFK:lta, mutta oli siellä pari maukasta maalipaikkaakin vai mitä sanoo Markus Granlund? Elkins tarjoilee kaverille semmoisen paikan, että noista olisi vain laitettava sisään.
Ilman minkäännäköisiä tilastoja, voisin veikata, että Jokereilla on hieman enemmän faneja kuin suurimalla osalla s/m-liigan joukkueista. Saattaa tämän takia korostua nämä älynväläykset.
Onks tästä jotain todisteita jossain? Tai voitko listata esim. tästä otteluseurantaketjusta jonkun muun tohon kategoriaan menevän kun ton yksittäisen viestin?
Ehdottomasti rasittavampaa kuin muutamien älykääpiöiden yksittäiset viestit, on se niistä seuraava, sivukaupalla jatkuva kitinä. Jestas sentään.
Saa nähdä, antautuuko Lukko tämän illan osalta ja säästelee paukkuja huomiselle vai vieläkö aikovat taistella voitosta? Jos yv:tä sattuvat saamaan, niin Azevedo kentälle ja kädet ristiin. :)
En toki. Mutta uskon ja toivon, että tullaan vielä tasoihin. Jatkoerässä voitto ja huomenna Rinkulalle. Sulla on toinen tyyli...
Ihan empiiristen kokemusten perusteella olen tehnyt havainnot. En tosin tiedä, että tiedätkö mitä "empiirinen kokemus" tarkoittaa. Tähän joku kiva hymiö.Onks tästä jotain todisteita jossain?
Rasittavinta on tällä hetkellä että läskit Tapparalaiset johtavat eikä HIFK työskentele riittävästi.
Rasva on kato tehokas energianlähde. Vois melkein veikata sun tietävän ylipainon ylivoiman.Rasittavinta on tällä hetkellä että läskit Tapparalaiset johtavat eikä HIFK työskentele riittävästi.
Joo, ootte kaikkien ihon alla. Jarkko on kans siä. Nahka venyy.En ole koskaan aikaisemmin nähnyt näin paljon itkua meistä Jokerit-faneista! Tuntuu niiiiin hyvälle.
Ässät-KalPa
Porissa 4600 katsojaa. Ei KalPa hirveästi tunnu kiinnostavan natiiveja porilaisia...
En ole koskaan aikaisemmin nähnyt näin paljon itkua meistä Jokerit-faneista! Tuntuu niiiiin hyvälle.
Kiva, että Jokerit on selkeästi ihon alla, mutta jääkös tuossa omien kannattaminen vähemmälle?