Joo, tää oli hyvä. Mokomat mulkut. Pitäisi tehdä sopimus, että jos joku joukkue sijoitetaan etukäteisveikkauksissa hännille, se ei saa voittaa kärkipäähän veikattuja joukkueita kuten kestomenestyjä Lukkoa. Kai se nyt joku roti pitää näihin saada.
Joo, tää oli hyvä. Mokomat mulkut. Pitäisi tehdä sopimus, että jos joku joukkue sijoitetaan etukäteisveikkauksissa hännille, se ei saa voittaa kärkipäähän veikattuja joukkueita kuten kestomenestyjä Lukkoa. Kai se nyt joku roti pitää näihin saada.
Aikasta vielä sanoa mitään, kun pelejä vielä 57 jäljellä, mutta... Toivottavasti nyt Rauli tiedät mitä olet tekemässä ja homma on hanskassa? Luotto toistaiseksi vielä täysi 100, mutta tuolla materiaalilla on alettava pisteitä herumaan piakkoin.
No ihan miten vaan, mutten ainakaan minä ole Tapparaa paria poikkeuksellista kautta lukuunottamatta 80-luvun jälkeen järin kovana joukkueena pitänyt. Varsinkin tällä kaudella voimasuhteiden pitäisi olla kyllä aivan muuta kuin tulostaululla nyt on. Mutta kiekkohan tämä on ja kaikki on mahdollista.
Itse katselin juuri ennen kauden alkua, että Tapparan viime hetken vahvistukset olivat todella täsmähankintoja, joten en osaa ihmetellä heidän menestymistään.
Mutta katsotaan uudelleen keväämmällä, ehkä olen arvioinut täysin väärin.