Jatkaa trollaamista? Vai mitä hommaa?
Ei, turkulainen mamu, ei trollaamista vaan otteluseurantaketjuissa kommentointia. Mulle ne eivät ole sama asia, ehkä jollekin toiselle on...
Jatkaa trollaamista? Vai mitä hommaa?
Radiosta kuultuna ja laukaisukartan mukaan Lukolla on ollut 4 laukausta parhaalta sektorilta ja 2 kertaa laukojana on ollut puukäsi Aki Kangasmäki, kerran Keränen ja kerran Riska.
Surulliselta näyttää.
Paljon en Tapparasta tiedä, mutta tämä Palola tuntuu olevan aika pirteä tuttavuus.
Paljon en Tapparasta tiedä, mutta tämä Palola tuntuu olevan aika pirteä tuttavuus. Hyvin pelaa varsinkin kiekollisena.
Paljon en Tapparasta tiedä, mutta tämä Palola tuntuu olevan aika pirteä tuttavuus. Hyvin pelaa varsinkin kiekollisena.
Onko monikin seura nostanut lippujen hintoja reippaalla kädellä ja tästä syystä porukka ajatellut, että ei siihen ekaan peliin viitti fygyä tuhlata? Outoa vaan, että yleisöä on pleijareissa noinkin vähän.
Ei, turkulainen mamu, ei trollaamista vaan otteluseurantaketjuissa kommentointia. Mulle ne eivät ole sama asia, ehkä jollekin toiselle on...
Melartille mun mielestäni suht. kevyesti jäähy.
Ainakin Jyväskylässä poff-liput seisomaan on 15 €. Ainakin näin opiskelijalle 7€:n korotus tuntuu jo jonkin verran. Normaali seisomalippu runkkarissa taitaa olla 10 tai 12 €.