Dumarit voitti 4-1. Onnittelut siis dumareille loistavasta voitosta!
Vaikka Lahti ja lahtelaiset ovat mitä ovat, niin tuskin löytyy Jyväskylän ulkopuolelta hirveästi porukkaa, jotka toivovat JYPille voittoa.
Koko Suomen Pelicans!
Vihdoinkin se on ohi, ei ollut tarpeeksi vahva joukkue, henkinen kantti täyttä paskaa. Pelicansille :peukku ylös: täältä.
sori offtopic mutta ihan pakko uteliaisuudesta kysyä, että mitä tarkoitat..ei siis millään vittuilulla vaan ihan tosissaan :D
What the fuck? Radioselostaja jaaritteli vitun diibadaabaa ja yhtäkkiä yleisö repeää. Selostaja: "Jahas , homma ratkeaa!" Kiitokset Ylelle, hienoa menoa.
Kohta Jokerit kutsuu meidät kylään pelaamaan pronssista. Millois se on.
Tän hetken fiiliksillä vois mun puolesta ne pronssit lähettää suoraan Espooseen. Vittu kullasta tässä pelataan. Mut pelataan nyt ensin ja voihan se pronssikin sitten muutaman vuoden päästä mieltä lämmittää. Ehkä.
Sinäkin. Mikä teitä Jokerifaneja vaivaa?
Tän hetken fiiliksillä vois mun puolesta ne pronssit lähettää suoraan Espooseen. Vittu kullasta tässä pelataan.
Meinaat, että hävityn välieräsarjan jälkeen ainoastaan Jokerikannattajat eivät jaksa vartti ratkaisupelin päättymisen jälkeen iloita mahdollisuudesta kolmanteen sijaan? Älä töki häviäjiä heti.Sinäkin. Mikä teitä Jokerifaneja vaivaa?
Vittu kullasta tässä pelataan.
Tän hetken fiiliksillä vois mun puolesta ne pronssit lähettää suoraan Espooseen. Vittu kullasta tässä pelataan. Mut pelataan nyt ensin ja voihan se pronssikin sitten muutaman vuoden päästä mieltä lämmittää. Ehkä.
Heruiko tänään tippiä loistavista otteista?
Vaikka Lahti ja lahtelaiset ovat mitä ovat, niin tuskin löytyy Jyväskylän ulkopuolelta hirveästi porukkaa, jotka toivovat JYPille voittoa.
sori offtopic mutta ihan pakko uteliaisuudesta kysyä, että mitä tarkoitat..ei siis millään vittuilulla vaan ihan tosissaan :D