Otteluseurantaketju: Euro Hockey Tour 13.12

  • 32 498
  • 126

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Antero ei oikein tykkää hitaasta ja kankeasta Melartista, joka antoi äsken loistavan kevyen syötön maalipaikkaan. Odottaisi ensin näytöt ja tuomitsisi sen jälkeen miten Melart pärjää maajoukkueessa.
 

Rapala

Jäsen
oikeen kivannäköstä lätkää. suomi tulee kovaa ja korkeelta.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Antero on muutenkin taas jopa tavallista sietämättömämpi puusilmineen, mölyineen ja "hauskoine" juttuineen. V-tun juntti.
Itse asiasta sen verran, että aika kivaa taklauspeliä, sykettä ja suoraviivaisuutta (paitsi tietty silloin, kun Takatukka on jäällä:).
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Sehän meni perinteisesti: Suomella puolenkymmentä tekopaikkaa ja Tsekillä ei oikein yhtään. Silti 0-1.
Mitenkähän saataisiin niille junnuille opetettua se nurkkiin ampuminen? Näille nykyäijille sitä on myöhäistä yrittää opettaa.
 
Kuulitteko?? Oskari Osala sanoi, että Hartwall on kivoin paikka pelata. Tämä voidaan siis leimata faktaksi ja Osalan soppari varmaankin julkaistaan piakkoin Jokereihin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Miika Lahti 1. vaihto ja kesti n. 10s että se oli turvallaan. Seuratkaapas kuinka monta kertaa Lahti kaatuu pelin aikana. JYPissä se on jotain 5-10 kertaa per peli

Kyseessä on siis köyhän miehen Kai Kantola tässä asiassa. :)
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Venäjä - Ruotsi :

Tasoero on suurinta mitä olen koskaan EHT:lla nähnyt. Venäjä myllyttää ihan suvereenisesti ja tilanne 4-1. Veikkaan lopputulokseksi 7-1.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Osala on ihan suvereenisti ollut Suomen paras! Siitä palkinto ja tasoitusmaali.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Näkyvä ja Viitaluoma eivät oikein meinanneet löytää toisiaan...
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Näkyvä aika näkyvä huonolla tavalla.

Jatkaa täsmälleen samalla tavalla mitä nähty JYPissä vähintään viimeiset 10 peliä.

EDIT: eli esim. syötöt aina jälkeen tai liian eteen. ja väkisin koittaa itse tuoda ne kiekot sinisen yli, jolloin joko menettää tai antaa toivotaan toivotaan -syötön.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös