Otteluseurantaketju Bruins-Canucks, Stanley Cup Finals Game #4 ‎

• 10 448
  • 108

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Rome, anyone? Check.
Olen siitä taklauksesta jo omat mielipiteeni kertonut varmasti riittävän useasti ja selkeästi.

Katselen kuitenkin mieluummin taklauksia kuin jatkuvaa mailallahakkaamista. Seidenberg on esimerkillisesti pehmittänyt Canucksia komeilla ja puhtailla taklauksilla. Moni muu Bruinsin porukasta on keskittynyt mieluummin pikku (tai vähän isompaankin) sikailuun.

On aivan käsittämätöntä, että Chara on istunut niin vähän jäähyllä, mitä näissä neljässä matsissa on.

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Katselen kuitenkin mieluummin taklauksia kuin jatkuvaa mailallahakkaamista.

Täysin samaa mieltä tästä, mutta olen täysin eye for an eye-liikkeen kannattaja, jos Timpalta huidotaan maila kädestä, niin totta helvetissä on oikeus huitaista pohkeelle. Toimii samoin both ways, ehkä game fivessa nähdään jotain uutta.

E: Ehkä vahvat värilasit ja oluet, mutta enpä pahemmin nähnyt mitään Charan sääntöjenvastaisia otteita tänään?

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Täysin samaa mieltä tästä, mutta olen täysin eye for an eye-liikkeen kannattaja, jos Timpalta huidotaan maila kädestä, niin totta helvetissä on oikeus huitaista pohkeelle. Toimii samoin both ways, ehkä game fivessa nähdään jotain uutta.

E: Ehkä vahvat värilasit ja oluet, mutta enpä pahemmin nähnyt mitään Charan sääntöjenvastaisia otteita tänään?
Toimivathan ne lasit molemminpuolisesti, joten ei siinä sen ihmeempää. Mun mielestä Charan pelitavan pitäisi aiheuttaa 2-3 jäähyä per peli. Poikittaisia mailoja ei tänään juuri nähty mutta aiemmissa peleissä sitäkin enemmän.

Heti tämän matsin alussa Chara työnsi Burrowsia maaliin, vaikka kiekko oli siniviivalla. Ainakin tuosta piti estämisjäähy antaa.

Olen eri mieltä kyllä tuosta "sä huidoit mua mailaan, mä saan katkasta sun polven jänteet" -mielipiteestä. Kyllä, käytin vahvaa kärjistämistä.

Etiä päin sitten vaan. Häntä koipien välissä Vancouveriin ja toivottavasti joku ihmeparantuminen tapahtuu Canucksin ylivoimalle jos kohta koko pelillekin.

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Heti tämän matsin alussa Chara työnsi Burrowsia maaliin, vaikka kiekko oli siniviivalla. Ainakin tuosta piti estämisjäähy antaa.

Eikös heti matsin alussa Bergeronia työnnetty aloituksessa poikittaisella kumoon? Selvempää estämistä ei näkynyt koko matsissa. Mutta nämä on näitä, nöyrin mielin pohjoiseen, tästä tää sarja vasta alkaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy