Sir von Aulis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jääkiekko
Burrows iski ensin Thomasin mailaan, näkyy selvästi hidastuksesta.Thomas aika selvästi. Alkaa huitomaan Burrowsia yhtäkkiä.
Burrows iski ensin Thomasin mailaan, näkyy selvästi hidastuksesta.Thomas aika selvästi. Alkaa huitomaan Burrowsia yhtäkkiä.
Leikkaaminen ehkä. Olihan tuo ikävä temppu.
Onko ihan varmasti sama asia napauttaa maila pelaajan kädestä kuin vetää viikattella polvitaipeen lähelle?
Mua silti vituttaa nuo Bruinsin vahingoitusyritykset.Sääntöjen mukaan kyllä.
Mua silti vituttaa nuo Bruinsin vahingoitusyritykset.
Olen siitä taklauksesta jo omat mielipiteeni kertonut varmasti riittävän useasti ja selkeästi.Rome, anyone? Check.
Katselen kuitenkin mieluummin taklauksia kuin jatkuvaa mailallahakkaamista.
Toimivathan ne lasit molemminpuolisesti, joten ei siinä sen ihmeempää. Mun mielestä Charan pelitavan pitäisi aiheuttaa 2-3 jäähyä per peli. Poikittaisia mailoja ei tänään juuri nähty mutta aiemmissa peleissä sitäkin enemmän.Täysin samaa mieltä tästä, mutta olen täysin eye for an eye-liikkeen kannattaja, jos Timpalta huidotaan maila kädestä, niin totta helvetissä on oikeus huitaista pohkeelle. Toimii samoin both ways, ehkä game fivessa nähdään jotain uutta.
E: Ehkä vahvat värilasit ja oluet, mutta enpä pahemmin nähnyt mitään Charan sääntöjenvastaisia otteita tänään?
Heti tämän matsin alussa Chara työnsi Burrowsia maaliin, vaikka kiekko oli siniviivalla. Ainakin tuosta piti estämisjäähy antaa.