Otteluseurantaketju 7.4.2010: SM-liigan 6. puolivälierät.

  • 170 640
  • 585
Tila
Viestiketju on suljettu.
Kysymys:"Miksi JYPin filmaamisista ei kirjoiteta lehdissä, mutta Rosan "filmaaminen" on Urheilulehden kannessakin?"

Vastaus:"Koska ei se kiinnosta ketään. Itsestäänselvyyksillä ei lehtiä myydä."

Tuo on ihan totta. Ei ketään kiinnosta, että JYPin nelosketjun kädetön jyrä Miika Lahti filmaa. Toista on silloin kun SM-liigan yksi suurimmista tähdistä eli Pavel Rosa filmaa. Ja ihan ymmärrettäväähän tuo on.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hirsolle 2 minuuttia koukkaamisesta. Aijai kun kamalaa kahvaamista. Nyt on Kerhon tehtävä jo maali, muuten alkaa kääntymään itseään vastaan ylivoiman tehottomuus.
 

Erämaavaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK ja suuret sympatiat Saipalle

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Olen täysin sm-liigan tulospalvelun varassa. Hyökkääkö HIFK ollenkaan. Ei paljon Lassilalle torjuntoja kerry. Alkaa jo se lapsenomainenkin usko loppua.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Nyt näyttää pahalta, mutta onneksi on aikaa jäljellä. Nyt on pakko hyökätä. Pakko. Tero Vaara kentälle?

edit.
Kyllä täältä vielä noustaan perkele
 

Panopticon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Detroit Red Wings
Onko peli niin HIFK:n niin kammottavaa? Kertokaa joku pelin näkevä

Ei ne saa mitään aikaan. Ei saada syöttöjä omille tai jos saadaan, niin kaveri ei saa haltuun tai jos saa haltuun, menetetään se heti. Menetellään kiekkoa omassa päässä ja kaikkea muuta kivaa. Ansaitusti HPK johtaa.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tää on mun IFK.....
No johan selvisi. Palauta äkkiä takas se mun IFK, joka taklaa, tappelee, riistää ja raastaa. Joka voittaa jäähy-, ja pistepörssit sekä mestaruudet. Se on se mun HIFK. Kaukana ovat ajat nuo.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Nyt olisi paikka tasoittaa peli. Melkein minuutin saa IFK pelata 5-3 yv:tä
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
HIFK 5-3 yv ja jumalainen pudotuspelaaja Hirso istuu penkillä. Taistelua Kerho tähän, tiukka paikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös