Käännettynä. Vastuu on myös taklaajalla. Koittaisi osua sillä niitillään muuallekin kuin polveen.
Hyvää taistelua jokereilta, ei vaan pärjätä näköjään omilla junnuilla kun kaverilla on heittää melkein kentällinen NHL-miehiä.
Selvä jäähy, mutta 5+20 on kyllä aika kova tuomio. Myös taklattavalla on vastuu ja Caldwell itse aiheutti tuon taklauksen osumista polveen väistämällä taklausta.
Hyvää taistelua jokereilta, ei vaan pärjätä näköjään omilla junnuilla kun kaverilla on heittää melkein kentällinen NHL-miehiä.
Väitän, että jos Caldwell olis ottanut taklauksen vastaan mitään ei olisi käynyt. Jos lähdet väistämään taklausta viime tingassa niin tuollaisia tapauksia voi tapahtua. Jäähyn paikka niin kuin sanoin, polvitaklauksista kuuluu aina antaa jäähy, mutta 5+20 oli minun mielestäni liian kova tuomio, koska Caldwell aiheutti sen itse yrittämällä väistää viime hetkellä.
Oudosti Lukko kyllä pelaa. Ei karvata ollenkaan ja päästetään vastustaja aina vapaasti alueelle. Koko kentällinen mukapuolustaa.
On toi Karlsson ihan uskomaton, mutta niin on Jarkkokin, aivan tyhjä maali, mutta ei maistu ei :)