Ei millään pahalla, mutta äijä käy vähän hitaalla jos ei ymmärrä eroa. Koittaako Omark useinkin noita tositilanteessa?
Ryssillä nämä vastustajan nöyryyttämiset.
Ne on varattu seuraavalle..Olen positiivisesti yllättynyt rantapallojen vähäisestä määrästä.
Mieshuoran mielestä olisi varmaan pitänyt filmatakin vielä loppuminuuteilla.Edelleenkin jos pohjoisamerikkalaisilla jostain käsittämättömästä syystä on tapana pultata siitä, että ratkenneessa ottelussa voidaan yrittää jotain vähän epätavallistakin, niin se ei tee siitä viisasta, äijää tai oikeaa. Jos siellä halutaan olla macholapsellisia, niin olkoon, mutta ei sitä ole mitään syytä katsoa ylöspäin.
Ei tarvinnut takkia suhauttaa ympäri, mites siellä suunnalla?Tulethan sitten ilmoittamaan, kun takki suhahtaa. Lokomotivin tyyppinen venäläisjoukkue olisi sopinut Jokereille paremmin. Peliä ei olisi varmastikaan hallittu samalla tavalla, mutta siellä ei ole yhtäkään Minskin kaltaista tehoketjua.
Olisivatko Minskin pakit vaivautuneet tekemään jotain muuta kuin kaivelemaan pallejaan metrien päässä, jos peli olisi 0-0? Jos ei kiinnosta puolustaa, saattaa päästää nöyryyttäviäkin maaleja.
6-0 tilanteessa jos yrittäisi, niin olisi nenä kipeä.Omarkin tilanteeseen vielä, niin onhan ainakin Pavel Datsyuk yrittänyt vastaavaa maalin yli vippausta useampaankin kertaan NHL:n puolella.
AJ, Jalonen ja Kivi oli samaa mieltä että turhan nöyryyttämisen puolelle meni. Itse yhdyn tähän, pelin sisäistä koodistoa tulee kunnioittaa. Mutta kukin tavallaan.
6-0 tilanteessa jos yrittäisi, niin olisi nenä kipeä.
Jonnet ei snaijaa.
Miksi valmentajat eivät kätelleet lopussa toisiansa? Kättelivät kyllä vastustajan pelaajat, mutta eivät toisiansa.
Nyt mä en perkele ymmärrä. Koko ilta oli loistava ja siinä Jokerit pääosissa. Hieno ilta ja kohti uusia haasteita.Vittu kun ärsyttää, ettei jotkut voi myöntää vastustajan nöyryyttämisen olevan väärin, jos sen tekee Jokeripelaaja tai -kannattajat palloineen. Tässä on tullut kumminkin urheiltua sen verran aina SM-tasollakin, että ymmärrän täysin valkovenäläisten tuskan kun kausi päättyy pettymykseen eikä ole mitään halua mennä vittuilemaan vielä lisää niille murskavoiton jälkeen. AJ, Jalonen ja Kivikin ammattilaisina ymmärsi.
Ei siinä, ymmärrän kyllä myös että taiteilijat tykkää yrittää kikkoja kun on paikka, mutta varmasti Omark itsekin tajusi että tuosta tulee taatusti sanomista.