vetoo kirjoitti:Minä arvostan kovasti eism. juoppo-Probertia, joka oli yksi NHL:n parhaista tappelijoista mutta osasi myös pelata.
Vielä parempaa viihdettä on omalle tyhmyydelle nauraminen.Master God kirjoitti:Mikäpä sen parempaa viihdettä kuin nauraa toisten tyhmyydelle.
Master God kirjoitti:Minä taas voin avoimesti myöntää, että minua kiinnostaa paljonkin Lostedtin edesottamukset. Tietyllä tavalla arvostankin ko. jannua viihteentekijänä, mutta jääkiekkoilijana en. Ihmisenä en tunne. Mikäpä sen parempaa viihdettä kuin nauraa toisten tyhmyydelle.
Niin, siitä en sitten tiedäkään. Diplomi-insinööri on siinä määrin omnipotentti henkilö, ettei moisia mahdollisuuksia itselleni juuri siunaannu.Lawless kirjoitti:Vielä parempaa viihdettä on omalle tyhmyydelle nauraminen.
Voihan rähmä. On muuten nettiradion lähetys selvästi jäljessä, ko. maali syntyi nettiradion mukaan vasta tätä kirjoitettaessa.1Euro kirjoitti:Patrick Forsbacka 1-1
Hyvät pelit jatkuu....
Grainger kirjoitti:Öhman vie Tapparan 2-0 - johtoon. Kontiolalle toinen syöttöpiste. Ei pojille kelvannut kahden miehen ylivoima, mutta tekivätpä sitten tasaviisikoin.
Kärpät pääsee taas itkemään kahvaamisesta.