Otteluseurantaketju 5.11.2005

  • 37 240
  • 213
Tila
Viestiketju on suljettu.

Fanduli

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohojoosen poijjaat
Ja TAAS Tappara 5-3 yv:llä melkein kaks minuuttia......
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
vetoo kirjoitti:
Minä arvostan kovasti eism. juoppo-Probertia, joka oli yksi NHL:n parhaista tappelijoista mutta osasi myös pelata.

Kiinnostaa - arvostaa, hmmm... No olkoon. Kaikki ok, oli vaan pakko sanoa jotain.

Lostedt on mun mielestä siinä mielessä arvostettava pelaaja, että tekee varmasti kaikkensa joukkueen eteen ja sen mitä valmentaja sanoo. Kieltämättä ei varmaankaan ole pelaajana niin hyvä, että olisi HIFKissä muutakaan mahdollisuutta. Väriä tarvitaan aina!
 

Fanduli

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohojoosen poijjaat
Bros epäonnistuu rankkarissa alivoimalla.
 

Fanduli

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohojoosen poijjaat
Bros lämäsi yläputken kautta yli.. Ähhh!
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Minä taas voin avoimesti myöntää, että minua kiinnostaa paljonkin Lostedtin edesottamukset. Tietyllä tavalla arvostankin ko. jannua viihteentekijänä, mutta jääkiekkoilijana en. Ihmisenä en tunne. Mikäpä sen parempaa viihdettä kuin nauraa toisten tyhmyydelle.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Master God kirjoitti:
Minä taas voin avoimesti myöntää, että minua kiinnostaa paljonkin Lostedtin edesottamukset. Tietyllä tavalla arvostankin ko. jannua viihteentekijänä, mutta jääkiekkoilijana en. Ihmisenä en tunne. Mikäpä sen parempaa viihdettä kuin nauraa toisten tyhmyydelle.

Paikanpäällä olevan kaverini näkemys saapui juuri tekstiviestinä:

Ei mitään normaalista poikkeavaa. Hanskat jäähän ja nyrkit puhumaan. En nähnyt, tapahtuiko ennen tappelua jotain. Pate liukastu, kaatu jäähän ja tappelu loppui siihen. Knatterton luisteli pitkin kaukaloa tuuletellen, kuin Euroopan omistaja.
 

Fanduli

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohojoosen poijjaat
Tupsukorvat kaventaa, nyt 5-2.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Tapu tapu Ilves. 5-1 johdonkin olisin kestänyt, mutta myynnissä ollutta lämmintä olutta en. Onneksi on kaappi täynnä kylmää nektaria jolla voi pyyhkiä vitutuksen pois.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Lawless kirjoitti:
Vielä parempaa viihdettä on omalle tyhmyydelle nauraminen.
Niin, siitä en sitten tiedäkään. Diplomi-insinööri on siinä määrin omnipotentti henkilö, ettei moisia mahdollisuuksia itselleni juuri siunaannu.

Ja sitten mä heräsin ja päästin kissan ulos.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Öhman vie Tapparan 2-0 - johtoon. Kontiolalle toinen syöttöpiste. Ei pojille kelvannut kahden miehen ylivoima, mutta tekivätpä sitten tasaviisikoin.

Kärpät pääsee taas itkemään kahvaamisesta.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Mikä Perkele?

Mikäs helvtti nyt on, kun samassa pelissä jo kaksi av-maalia vaikkei koko kautena yhtään tähän mennessä. Paska joukkue, paska valmentelija ja paska kaupunni. Kaikki vaihtoon.

Siis 6-2 ja Laamanen 3+1
 

Radek

Jäsen
23.02 Patrik Forsbacka 1-1 (Justin Forrest, Matti Kuparinen)
-vähintäänkin ansaittu kavennus. Kuparinen on nostanut profiiliaan viime aikoina merkittävästi
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Johan on HPK-Ilves-matsissa kummaa meininkiä. Voutilainen 2+0, Laamanen 3+1. Peli 6-2. Ilveksen kummatkin maalit AV:lla, Kerhon kuudesta maalista neljä YV:llä..
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Grainger kirjoitti:
Öhman vie Tapparan 2-0 - johtoon. Kontiolalle toinen syöttöpiste. Ei pojille kelvannut kahden miehen ylivoima, mutta tekivätpä sitten tasaviisikoin.

Kärpät pääsee taas itkemään kahvaamisesta.

Miten niin? Kärpäthän siellä kahvaa. Vajaa puolet pelattu ja Rautakorpi jo 2 kertaa 5-3:lla. Sikalaumahan siellä vaan saa ansionsa mukaan. Ja Öhmanilta komea maali.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tunnut Lukolla mikään uppoavan. Paikkoja on vaikka muille jakaa...Nyt vähän ryhtiä peliin jätkät, vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös