Otteluseurantaketju 4.10.2005

  • 29 091
  • 187
Tila
Viestiketju on suljettu.

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tappara on ruvennut harrastamaan melkoisia maali-iloitteluita viime peleissä. Puolustus vuotaa ja pahasti. Onneksi maaleja osataan myös tehdä.
 

Welton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hauhtonen ja kaikkien karamaalien äiti radion perusteella. Haha!

Todellakin vaikuttaa siltä, että JYPiltä puuttuu vielä tietty kypsyys pelata johtoasemassa.

-Welton
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Jonih kirjoitti:
Näin on. Ihan jees ois jos Lukonki ylivoima toimis samanlai ku teidän

Sarkasmia? Haa-haa. Ässien ylivoima on karmeaa katsottavaa yleensä. Noh. PAikallaolleilta raporttia miten tänään.

Sumppua, sumppua
 
Huh huh, telkkarista kun katson, niin pitää ihmetellä miksi kaikkien hasardipakkiparien isä (vai äiti?) Lehtonen-Paukkunen saa noin käsittämättömän paljon peliaikaa, 1-1 tasoituksen voi kyllä pistää näiden koheltajien piikkiin surutta.

Mutta nyt jatkoaika.
 

Moonchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kraken
Saatiinhan ainakin piste. Ja noustiin pois jumbopaikalta! Oikeastaan rankkari kisa olisi ihan kiva, nyt kun meilläkin on joku joka osaa maalin tehdä.
 

Welton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pientä rajaa toivoisi toki Tyniltä. Hyvä voitto toki, mutta runkosarjapeli kuitenkin vaan. Maaleja ei paljon peleissä tule, joten siihen toivoisi parannusta. Kovan paineen ja jännät paikat tuntui HIFK saavan lopussa aikaan. JYP siis tavallaan kai jäätyi hieman johtoasemassa, kuten Ilvestäkin vastaan ottelun loppuhetkillä. Kaikki kunnia toki HIFK:n loppurynnistykselle.

-Welton
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mä ainakin olen hemmetin tyytyväinen kauden ensimmäiseen vieraspisteeseen. Vielä kun jatkoajalta tai rankkareilta napataan toinenkin pois kuleksimasta, niin hyvä on.
 

lihaani

Jäsen
Ilves on ollut aina Pelsuille hankala vastus. Vieraspiste on hieno juttu! Ei kun Kotona Jyppiä vastaan apinan raivolla!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Roku kirjoitti:
Kyllä mä ainakin olen hemmetin tyytyväinen kauden ensimmäiseen vieraspisteeseen. Vielä kun jatkoajalta tai rankkareilta napataan toinenkin pois kuleksimasta, niin hyvä on.

Täytyy sanoa, että enempää samaa mieltä, en voisi olla. Taitaa kohta koittaa aika, kun meidän täytyy vetää puheitamme "lankusta" hieman takaisin. Tosin näinhän lupasin tehdä, jos aihetta ilmenee. Näyttäis ilmenevän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös