Otteluseurantaketju 30.1.2015 Mestis

  • 2 194
  • 36

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
TUTOn etsikkoaika saattoi kaatua tuohon pitkään.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kyllä taas tää loppu niin kliinisen varmaa puolustuspeliä, että tarjoon skumpat jos TUTO vielä maalin tekee.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kyllä taas tää loppu niin kliinisen varmaa puolustuspeliä, että tarjoon skumpat jos TUTO vielä maalin tekee.
Oli tuossa Keinäsellä vielä melko huikea paikka tökätä tyhjiin, että en itse tuollaisia tarjoiluja uskaltaisi luvata. Mutta fiksua peliä Jukureilta siis.

edit. Ja Mico sen kavennuksen vielä sai tehtyä, saa nähdä miten viimeinen puoliminuuttinen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
TuTolla ihan ansaittu kavennusmaali, sillä sen verran liikaa tuomarit antoivat estää ennen tuota maalia. Oli ehkä ottelun selvin estämisjäähy, mitä ei tosin vihelletty Jukureille.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mää tarjoon, sää maksat....

Koittakaa nyt pitää homma kasassa 30sek
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tasapainoinen esitys Jukureilta ja ansaittu voitto. Kun saisivat pidettyä tuohon tyyliin ohjakset käsissä muissakin matseissa, niin ei pitäisi olla liian epäselvää sarjasijoitusten suhteen.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Hyvin jäi Säterillä mikki päälle kun alkoi jollekin vieruskaverille haastamaan "tuntemuksiaan" hävityn pelin jälkeen :)
 

Harppa-setä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Peli oli parempaa kuin keskiviikkona ja ansaittiin voitto. Hienoja maaleja. Nyt napit kiinni ja leijuminen pois ettei käy kylmät kun KeuPa tulee huomenna Mikkeliin.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mitäs hauskaa sieltä tuli? Itse suljin lähetyksen heti matsin päätyttyä.
"Sellainen matsi tällä kertaa!(rahinaa)...vittu pakko kyl sanoo et...(rahinaa)...vittu..."

Tuollaisia sanoja ja sanontoja olin sieltä kuulevinani. No näitä sattuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös