Kyllähän oli taas aika imaisu keltapaitojen maalivahdilta. Laukaus oli kyllä oikein suunnattu, mutta näytti olevan aika heppoinen rääpäisy.
Kyllä Kiiskinen alkaa olla kisakoneessa. Vaikea enää syrjäyttää.
Ihan hyvä idea mielstäni, mutta sitten kakkosessa olisi periaatteessa kolme sentteriä.. Tässä pitää muuten Jalosen alkaa tosissaan miettiä Kiiskistä. Mielestäni tällä hetkellä Kiiskinen>Pesonen.Filppula Pesosen tilalle kakkoseen ja Kisu ykköseen? :) Jokatapauksessa toivon mukaan näitä kuumia pelaajia uskalletaan valita vanhojen kisaratsujen sijaan, oli se sitten Tuppurainen tai Kiiskinen. Mielenkiinnolla saa kyllä iltaa odotella..
Kyllä mä Kiiskisen ennen Peltosta laittasin kotikisoihin. Värilasit saattaa tietty vaikuttaa ;)Vaikea löytää Kiiskiselle pelipaikkaa kolmessa ketjussa. Eiköhän laituriparit ole Filppula & Jokinen, Granlund & Pesonen ja Peltonen & Komarov.
Vielä muodossa "Ten mor€ years - Kal€rvo Kummola"Ten more years - Kalervo Kummola :D
Kyllä mä Kiiskisen ennen Peltosta laittasin kotikisoihin. Värilasit saattaa tietty vaikuttaa ;)
Olen ollut jonkinlaisessa MM-uutispimennossa, joten pakko kysyä: missä on Filppula?
Olen ollut jonkinlaisessa MM-uutispimennossa, joten pakko kysyä: missä on Filppula?
Mikko Koivusta kyllä näkee minkä tasoisesta pelaajasta on kyse, ihan kuin mies pelaisi oranssilla paidalla. Erottuu kaikelle tekemisellään kiekon kanssa vaikka onkin ollut vielä tänään "näkymätön".