Perkeleen perkele! Okei, mä oon hiljaa.Analyytikko kirjoitti:Älä muuta sano. Kyllä tämän kauden tuntien kiekko on taas kohta maalissa. Luultavasti jo ennen kun painan enteriä.
Perkeleen perkele! Okei, mä oon hiljaa.Analyytikko kirjoitti:Älä muuta sano. Kyllä tämän kauden tuntien kiekko on taas kohta maalissa. Luultavasti jo ennen kun painan enteriä.
5-3 veikattu täällä. Ollaanko tämä nähty ennenkin jo? SaiPa, Blues... JypIkijokeri kirjoitti:Voi vittu, ne sittenkin onnistui ryssimään tän! Syvä uuh...
Hockey 24/7 kirjoitti:Virtanen maaali nyt on hieno fiilis Louhivaara syötti.
Jepu jee
bozik kirjoitti:Ei hyvältä näytä, mutta luotettava on. Joskus aikoinaan oli Jokerien kannattajana kiva olla, ei huolestuttanut se, jos yhdellä maalilla johdettiin Jyväskylässä. Nyt on toisin, tuska on kova.
Slalomlalom kirjoitti:On jokerit vajonnu aika alas. Taas kalastivat jäähyn.
koohela kirjoitti:Kuunteleeko joku TPS-Tappara-peliä. mites sielä pelataan, on isot rahat kyseessä :)
Slalomlalom kirjoitti:Ei tsiisus. On jokerit vajonnu aika alas. Taas kalastivat jäähyn. Sormet poikki Lepistöltä.
Slovakiassa.mtmela kirjoitti:Onhan se, ja momentum meni. Mutta kuomaseni, huomenna on päivä uusi :) Itse olen paikalla, entäs sinä?=)
massimo kirjoitti:Voi jokerit meni johtoon