Jep ja tuo ärsyttää minua.chelios77 kirjoitti:Doan lausutaan hienosti Douan!
Nimi lausutaan: Dohn, mutta suomalaiset selostajat vääntävät siitä aina Douania.
Olipa muuten hieno taklaus ottelun lopussa Doanilta avojäällä. AH!
Jep ja tuo ärsyttää minua.chelios77 kirjoitti:Doan lausutaan hienosti Douan!
Doaner kirjoitti:Olipa muuten hieno taklaus ottelun lopussa Doanilta avojäällä. AH!
Solomon kirjoitti:Niinpä vissiin, en usko tai hyväksy. Varmaan joku Bednarkin lausutaan ihan oikeasti behnaassssshhhhh, vaikka luulin selittäväksi tekijäksi, että Mertsi olisit tehnyt kenttätyönsä Prahan kapakoissa.
Doaner kirjoitti:Olipa muuten hieno taklaus ottelun lopussa Doanilta avojäällä. AH!
krobbe kirjoitti:Pienempikin hehkutus tämän herran niinkuin Williamsin, Staalin ja Nashinkin kohdalla riittää, nää on nähty. Yksikään heistä ei sopisi Venäjän joukkueeseen. En ole aikoihin nähnyt näin huonoa Kanadaa
Lampinen kirjoitti:Mitäs keittoo siel on veretty? :D
Toki Kanadalla ei ole parasta mahdollista joukkuetta, mutta jokainen herroista Nash, Staal, Doan ja ehkä Williamskin mahtuisi Venäjän joukkueeseen.
krobbe kirjoitti:Olen raitis.
Kanadan pojat olisivat vain yksinkertaisesti liian heikkotasoisia Venäjän taitoa pursuavaan joukkueeseen.
repe_joke kirjoitti:Katellaan kisojen jälkeen kumpiko sijoittui paremmin. Kanadan puukädet, vai Venäjän taitojoukkue. Itse löisin tämän päiväisestä huolimatta enemmin vetoa Kanadan puolesta. Niillä kun tuppaa olemaan Svedujen tapaan paha tapa ruveta pelaamaan, vasta kun sillä on merkitystä.
Lampinen kirjoitti:shaatana 1-1
edit: onpa paska maalivahti italialla
Manderville#48 kirjoitti:Turha sitä on Italian maalivahtia pelkästään ruveta syyttämään, sillä kyllä puolustajat voisivat myös vähän paremmin auttaa maalivahtia.
Tässä tulee esille vain se osaamisen taso noin yleensäkin, vain kauhealla tuurilla voi Italia voittaa Ruotsin.Lampinen kirjoitti:shaatana 1-1
edit: onpa paska maalivahti italialla 2-1
Aeroman kirjoitti:Tässä tulee esille vain se osaamisen taso noin yleensäkin, vain kauhealla tuurilla voi Italia voittaa Ruotsin.
Manderville#48 kirjoitti:Niinpä vain tuurilla voivat voittaa vaikka Ruotsilla onkin vain yksi NHL-pelaaja mukana kisoissa ja vaikka Ruotsikiekon tämänhetkisen tason laskeminen on nähtävissä jo pelkästään änärin pistepörssisä runkosarjan osalta. Vanhat starat alkavat pikkuhiljaa siirtymään eläkkeelle ja tilalle ei saada tarpeeksi huippunimiä. Silti Italia kaatuu vaikka minkänäköisellä elitserien miehistöllä.
Jos todella haluat verrata tässä kohtaa jotain NHL:n pistepörssiä, niin kerrohan minulle 20 parasta Ruotsalaista ja Italialaista pelaajaa ko. sarjasta, niin sitten aletaan oikein tosissaan vertaamaan näitä eroja maiden kesken.Manderville#48 kirjoitti:Niinpä vain tuurilla voivat voittaa vaikka Ruotsilla onkin vain yksi NHL-pelaaja mukana kisoissa ja vaikka Ruotsikiekon tämänhetkisen tason laskeminen on nähtävissä jo pelkästään änärin pistepörssisä runkosarjan osalta. Vanhat starat alkavat pikkuhiljaa siirtymään eläkkeelle ja tilalle ei saada tarpeeksi huippunimiä. Silti Italia kaatuu vaikka minkänäköisellä elitserien miehistöllä.
Aeroman kirjoitti:Jos todella haluat verrata tässä kohtaa jotain NHL:n pistepörssiä, niin kerrohan minulle 20 parasta Ruotsalaista ja Italialaista pelaajaa ko. sarjasta, niin sitten aletaan oikein tosissaan vertaamaan näitä eroja maiden kesken.
Pauliina kirjoitti:Ei voi olla totta, tuo Rönn!
Mitä se tekee tuolla? Voi elämä, ei mee hyvin :(
Ei tuo Weberin taklaus ollut ulosajon arvoinen.