Olen pitänyt Kiprua aina yliarvostettuna maalivahtina. Ei tarvi vetää kun yläkulmiin niin Kipru on maissa.
Vaikka toki ymmärrän, että vituttaessa tulee kirjotettua vaikka mitä mutta kertoisitko mikä noista kolmesta oli Kipperin maali?
Olen pitänyt Kiprua aina yliarvostettuna maalivahtina. Ei tarvi vetää kun yläkulmiin niin Kipru on maissa.
Mikään noista ei kyllä ole Kipperin maali.
Kyllä, voja voja! NY RILLATAAN!Toivottavasti Suomikiekkoon saadaan muutoksia... tuskin silti, koska oltiin hei neljäs ja jätettiin Venäjä ja Ruotsi taakse hei!
Missä on se suomalainen sisu???
Juti söi sen. Hyvin yksinkertaista.
Selänne-Koivu-Lehtinen ?!?!?!? Selänne ei pärjää edes MM-kisoissa niin mitä tekee tuolla. Stnan PELLET!
Sami Salolta ehdottomasti tähän asti paras avaussyöttö näissä olympialaisissa.
Heti kun menee huonosti, selkäänpuukottajat heräsivät.
Vaikka toki ymmärrän, että vituttaessa tulee kirjotettua vaikka mitä mutta kertoisitko mikä noista kolmesta oli Kipperin maali?
Tuli vielä mieleen, että... Mitä vittua Sakke yritti piirrustuksilla kertoa meille? Pillun se sinne piirsi, kuten kerroin, mutta miten hitossa se liittyi peliin?
Ei minunkaan mielestäni. Luulisin että maalit kuuluvat jäähallille.
Täähän oli hyvä pointti. Noh, ehkä Saksassa sitten...Käsittääkseni kaipasi Antti Pihlströmiä ratkaisemaan, aivan kuten edellisessäkin Suomen pronssipelissä.
Kuten kaikki jääkiekosta jotain ymmärtävät niin Jussi Jokisen kanssa tuosta viimeisestä paikasta kisasi Antti Miettinen, ei Immonen. Eikä edes Ville Peltonen.Onneksi meillä on reservissä Jarkko Immonen!
Vielä kerran pojat! Kootaan Peltonen-S.Koivu-Lehtinen kolmanteen erään.