Ehkä asia vielä muuttuu, kun vihdoin paljastuu, että Crosbyn tykkää vapaa-ajallaan raiskata 8-vuotiaita poikia. Ollaan nyt hei realistisia, ei se ihan sattumaa ole, ettei Crosbylla koskaan näy mimmiä kainalossa.
Pieni ristiriita, jos Kanada oli 2-0 tilanteeseen asti paras joukkue, muttei enää pelin loputtua, vaikka ilmeisesti kuitenkin tänään parempi?Aika hyvin kuitenkin Yhdysvalloilta. Maa, jossa "lätkä ei kiinnosta ketään", joka olisi ansainnut hävitä Sveitsille ja jonka puolustus on yhtä keskinkertainen kuin Suomella laittaa tilapäisesti itse itsensä jääkiekon valtiaaksi nostamalta kansakunnalta paskat housuun.
Tulokseen en voi olla pettynyt, vain ratkaisutapaan. Vielä 2-0 olin täysin valmis onnittelemaan parasta joukkuetta voitosta, mutta enää en voisi noiden sanojen takana täysin seistä. Pelin paras Kanada tänään varmaan oli, mutta koko turnauksen tasolla tilanne saattoi lopulta olla jopa toinen. Sijoituksia tuo ei tietenkään muuta millään tavalla, eikä ole tarviskaan. Kerrankin hopea ei oikeasti ole häpeä.
Sulla on oma totuutesi, mulla on mun. Totuus on tuolla jossain Crosbyn (tai Marion?) raiskauskellarissa.Homo= lasten raiskari? Hyvä, lisää liimaa.
Ehkä asia vielä muuttuu, kun vihdoin paljastuu, että Crosbyn tykkää vapaa-ajallaan raiskata 8-vuotiaita poikia. Ollaan nyt hei realistisia, ei se ihan sattumaa ole, ettei Crosbylla koskaan näy mimmiä kainalossa.
Taisin missata jotain jossain kohdassa. Missä Crosbyn A?
Olihan se vähän katkera pala, mutta parempi voitti tällä kertaa ja onhan tuolla kiistatta kaksi parasta joukkuetta. Eikä yhtään kommunistijoukkuetta finaalissa, joten unelmakisat sinänsä.
Toi ylen haastattelija on kyllä uskomaton idiootti. Noin huonoja kysymyksiä on jopa Suomen hiihtotoimittajilta vaikea kuulla.
Ei mielestäni ristiriitaa, koska 2-0 tilanteessa näytti siltä, että Kanada ottaa jopa suht selvän voiton. Sitten USA teki tästä pelin, joka loppujen lopuksi ratkesi yhteen pomppuun, vaikka ihan tehty maali tietysti olikin. Ei epäselvyyttä tästä. USA voitti kuitenkin Kanadan kertaalleen jo aiemmin ja muutenkin esiintyi kokonaisuutena ehkä vähän paremmin. Mene ja tiedä, yhdentekeväähän tuo kaikki oikeasti on.Pieni ristiriita, jos Kanada oli 2-0 tilanteeseen asti paras joukkue, muttei enää pelin loputtua, vaikka ilmeisesti kuitenkin tänään parempi?
Toi ylen haastattelija on kyllä uskomaton idiootti. Noin huonoja kysymyksiä on jopa Suomen hiihtotoimittajilta vaikea kuulla.
Hävettää olla suomalainen tällaisilla hetkillä. Mitähän ne meistä taas kerran ajattelee. Ei puutu kuin Jussi Saarisen "Breaking point" -kysymykset ja Marttään SäänLuiiToi ylen haastattelija on kyllä uskomaton idiootti. Noin huonoja kysymyksiä on jopa Suomen hiihtotoimittajilta vaikea kuulla.
Hankkikaa oikeasti huumorintaju tai älkää ainakaan jaksako moralisoida siitä, jos omani on ehkä vähän kieroutuneempi.
Kaksi valovuosia muita edellä olevaa joukkuetta huippufinaalissa. Ei muilla ollut oikeastaan edes jakoa noiden nuorten, energisten ja modernien joukkueiden luistellessa muiden maiden ylitse