Otteluseurantaketju 26-27.2.2010 (pe-illasta la-aamuun) -VÄLIERÄT

  • 231 470
  • 1 443
Tila
Viestiketju on suljettu.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ei se molariin kaatunut, alakerta kusi Niskalan johdolla kyllä kovalla prosentilla.

Suomen puolustus ei vaan riitä, eikä näytä riittävän valmennuskaan. Sen verran hyvin oltiin näköjään valmistauduttu tähän peliin.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
kyllä kai joka kylässä joku kriisikeskus on 03.30 asti auki ? hyvin kerkee

Mutta onko siellä ketään hoitajia? Etteivät vain itse ole kriisissä.

Elämä on tuhottu. Siltä tuntuu juuri nyt. Lähden helvettiin koneen ääreltä. Pakko.
 

scholl

Jäsen
Jos ajattelee positiivisesti niin tämä kasvattaa kansallista yhteishenkeä. Hävitään taas yhdessä kuten sodassa.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Onkohan Sakulla loukkaantumista päällä kun kisat ovat menneet tosi vaisusti kaikin puolin? Vähn sellainen fiilis kyllä oli mulla jo tossa Tsekki-pelissä. Näissä isoissa kisoissa on aina riskinsä, että myös puolikuntoisena haluaa mukaan, koska on mahdollisuus voittaa VIELÄ KERRAN.

Sotsin aloitusketju:
Selänne-Koivu-Lehtinen
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kekäläiselle heti joku posti maajoukkueessa. Perkele, kaikki ylipainoiset Jutilat ja Kurrit helvettiin sieltä ja uusi tuulia kehiin.
 

tallaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se oli ny sitten siitä Jussi Jokisesta kiinni...

Ei ei, kyllä tämä vielä saadaan Immoseen käännettyä. Puhumattakaan tietysti Dufvasta, joka on joukkueen tosiasiallinen päävalmentaja. Pian huomataan, että Jalosta ei pidä kritisoida, vaan Jalonen ansaitsee lähinnä sääliä, koska on joutunut työskentelemään Dufvan summasmaisen ikeen alla.

Ja itse pelistä: toisessa erässä ihan hyvää. en tosin katsonut minuuttiakaan.
 

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
Jenkit vetää surffivaihteella, eikä Suomi saa siltikään mitään aikaiseksi.

Nyt kun miettii, että suomen puolustuksen lähitulevaisuus lepää Pitkäsen, Lepistön ja Niskalan harteilla, niin ei tarvi suuria odottaa tulevan olympiadin ajalle.

Mut hei, jos Jussi Jokinen olisi joukkueessa, niin peli olis 7-6 suomelle.
 

HemmoP

Jäsen
Mutta onko siellä ketään hoitajia? Etteivät vain itse ole kriisissä.

Elämä on tuhottu. Siltä tuntuu juuri nyt. Lähden helvettiin koneen ääreltä. Pakko.

itse asiassa nythän sinne ravinteliin pitäisi melko selvinpäin mennä, kun muut on valmiiksi ihan megajurreissa. joku puutteessa oleva yh kattoo kumminkin vain vähiten jurrissa olevan matkaansa...
 

Bo'er

Jäsen
Miksi ahh miksi, ei Kipperi lähtenyt vaihtoon 3-0 tilanteessa? Ahh miksi oi miksi ei kentälle lyöty Ruutu-Ruutu-Filppula ketjua, joilta selvästi ei tahto loppunut... Ahh miksi oi miksi...

Mitä väliä sillä olisi,vaikka olisi mennyt heti mokansa jälkeen vaihtoon, kun yhtään maalia ei osata tehdä kovia joukkueita vastaan?
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Jussi Jokinen olis pelannut takuulla paremmin, kuin meidän paskin hyökkääjä.

Siis kuka noista, siellähän on neljä ketjua paskoja hyökkääjiä?
Tottakai olisi, JJ olis tehnyt jo ekaan erään pelin 6-7 ja nyt toisen erän jälkeen mentäisiin 6-14, vähintään.
 

hoope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Murmels
Kyllähän tämä homma kaatui Jalosen liian monimutkaiseen ja erilaiseen "pelikirjaan". Jos asiaa ei ole oikeasti kunnolla sisäistetty(niinkuin Ruotsi-pelissäkin asia nähtiin), korttitalo romahtaa todella herkästi, niinkuin nyt nähtiin. Tsekki-peli antoi väärän kuvan pelin tasosta, vastustaja oli vaan niin surkee. Koko ajan studiossakin jauhetaan: "eei pelattu systeemin mukaan.." Herää kysymys, mitä v...ua me tehdään tuollasella v...tun systeemillä, jota ei tuhannen pelin veteraanit sisäistä??

Sakke kyllä laitto poikien ymmärtämiskyvyn ihan uuteen valoon... ja ei se pelikirja ole niin monimutkainen jos minäkin sen ymmärrän.

Ehkä se kiekkokontrolli ei vaan oo meidän suomalaisten juttu. Toisaalta jos joskus sillä halutaan menestyä, niin pakko sekin taito on oppia. Kyllä mulle kilpikonna vastaiskukullatkin kelpais ettei sillä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Onkohan Sakulla loukkaantumista päällä kun kisat ovat menneet tosi vaisusti kaikin puolin? Vähn sellainen fiilis kyllä oli mulla jo tossa Tsekki-pelissä. Näissä isoissa kisoissa on aina riskinsä, että myös puolikuntoisena haluaa mukaan, koska on mahdollisuus voittaa VIELÄ KERRAN.

Ei kyllä se vaan on vanha ja paska. Sama pätee Lehtiseen ja Teemuun. Että olisivat jääneet itse poies
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös