Otteluseurantaketju 25. - 26.5 Anaheim Ducks vs. Chicago Blackhawks

  • 16 281
  • 263

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mä oon sanaton. Mä en ehtiny ees painaa Playa GameCenterissä, kun pistän pauselle aina erätauoilla, jottei selain kävis niin hitaalla.

Mä oon aivan sanaton.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Balsamia haavoille viime tappiosta, huhhuh
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
On tämä kyllä mahtava sarja. Kyllähän tämä seiskapeliltä haisee, mikään muu ei kelpaa tämän päätökseksi.
 

pkettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Florida Panthers
Onneksi näin bandwagonina voi taas hypätä Ducksien puolelle, mutta Hawksit olisivat kyllä ansainneet tästä voiton.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ja sitten ihmetellään kun idän finaali ei kiinnosta, kun lännessä pelataan tällaisia pelejä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Onneksi näin bandwagonina voi taas hypätä Ducksien puolelle, mutta Hawksit olisivat kyllä ansainneet tästä voiton.

Ehkä kääntyy vielä kabinetissa, koska en muista milloin ansaittu voitto olisi mennyt toiselle. Edes 1999 finaaleissa Buffalo ei olisi ansainnut voittoa vaikka Hullkaan ei olisi.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Kova sarja täytyy sanoa, huhhuh. Fight till the end. Ankoilla on nyt edge pääsylippuun finaaleihin, mutta ei Game se7en välttämättä kaukana ole, kun torstaina väännetään jälleen Chicagossa. Kappas lomakin alkaa juuri sinä aamuna...toivottavasti ei vielä Blackhawkseilla.
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Jaahas julkista kulkuneuvoa vaihtaessa missasin maalin. Monta sekuntia ehti hujahtaa ennen osumaa?
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa karu loppu, Onnittelut Anaheimille ja faneille.

Bickelillä olisi ollut helppo työ heittää kiekko päätyyn..vittu mikä puupää. Koko pelin aivan hukassa, Versteeg ens peliin ja Bickel helvettiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös