Otteluseurantaketju 24-25.2.2010 (ke-illasta to-aamuun)

  • 263 524
  • 1 892
Tila
Viestiketju on suljettu.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Niin tai sitten "Tsekkipeliin ja kämpille"

Osasinhan mä ainakin melkein...

Ei tunnu Venäjä saavan minkäänlaista takaa-ajoa aikaiseksi. Kanadalta kyllä megaluokan näytöt tästä pelistä. Venäjän puolustuspelaaminen on kyllä ollut aika naurettavalla tasolla.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Tällainen kommentti ei kerro mistään muusta kuin kirjoittajan täydellisestä tietämättömyydestä.

Joo. Myönnän, että olin tietämätön Toewsin viidestä syöttöpisteestä ja alkusarjapeleissä kerätystä +7 plusmiinussaldosta. Erittäin näkymätön marginaalipelaaja ollut kuitenkin. Joskin hyvä siinä hommassa. Usko pois. Sinä häntä olet varmasti seurannut kun Chigagoa fanitat. Ei hän kuitenkaan ole mikään tähti tuossa joukkueessa.
 

AxeMan73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool & Detroit Red Wings
Onkohan aitiossa painorajoitus? Jutila, Kummola ja Kurri - voi betonit halkeilla kun Tampereen katujyrät höystettynä Kurrilla seilaa hallin käytäviä.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Tässä tätäkin matsia alkaessa olen alkunut pohtimaat miten Mertsitstä päästäisiin eroon sillä Juusela-Keklu akseli on vain pirun rautainen ja hyvän kemiankin ovat löytäneet.

Itse matsita sen verran että helvetin pettynyt olen kyllä Venäjän kolmanteen erään sillä yksinkertaisesti mitään ei tapahdu vaikkei mitään hävittävää enää ole. Toki Kanada pelaa hyvin ja jäädyttää loistavasti peliä, mutta melkoinen lammaslauma itänaapurimme on kyllä ollut.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Nyt pääsi Keku lyttäämään KHL:n kylmän analyyttisesti. :)

Kekulla alkaa suonissa mukavasti virrata, aistii kotikatsomoon saakka.
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Päässäni olen ajattelut näiden kahden maan eron juurikin tämän suuruiseksi kuin se nyt on, mutta aikasempien sveisti- ja usa-pelien (Brodeur oli kyllä huono) jälkeen en ole uskaltanut ääneen ajatuksiani sanoa...
Kyllä Kanada on täysin ylivoimainen.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Onkohan aitiossa painorajoitus? Jutila, Kummola ja Kurri - voi betonit halkeilla kun Tampereen katujyrät höystettynä Kurrilla seilaa hallin käytäviä.

Äläs nyt. Eipä tuo Kanadan joukkueenjohtokaan sieltä ihan pienimmästä päästä ole.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Niin venäläistä, niin venäläistä. Kun peli on pelattu ja ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta. Kuvitelkaapa tilanne, että numerot olisi toisin päin. Jokaisessa vaihdossa ja ennen kaikkea jokaisella katkolla kaukalossa tapahtuisi jotain. Kanukit osaa sen ja taistelee aina loppuun asti, oli ero sitten yksi maali tai neljä maalia.
 

Vemps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks & Barca
Tässä tätäkin matsia alkaessa olen alkunut pohtimaat miten Mertsitstä päästäisiin eroon sillä Juusela-Keklu akseli on vain pirun rautainen ja hyvän kemiankin ovat löytäneet.

Kyllä mielelläni kuulisin mitä Mertaranta - Kekäläinen kaksikko saisi aikaan.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Joo. Myönnän, että olin tietämätön Toewsin viidestä syöttöpisteestä ja alkusarjapeleissä kerätystä +7 plusmiinussaldosta. Erittäin näkymätön marginaalipelaaja ollut kuitenkin. Joskin hyvä siinä hommassa. Usko pois. Sinä häntä olet varmasti seurannut kun Chigagoa fanitat. Ei hän kuitenkaan ole mikään tähti tuossa joukkueessa.
Toews on ollut Norja-pelin jälkeen aivan loistava, eikä todellakaan mikään näkymätön. Aivan sama mitä sinä sanot.

Ovechkinilta sormi rikki.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ensi vuonna Venäjää valmentaa Jari Sarasvuo & Trainer's House
 

d2uce

Jäsen
Kostautuikohan Ovechkinin hanskamodifikaatiot vai osuiko kiekko vain sormeen?
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
ja ovea vedetään käteen. voi, voi pahaan paikkaa tuli pipi. ainakin on selitys huonoille otteille
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Eipä Venäjä sitten saanut turnauksessa joukkuepeliä missään vaiheessa toimimaan. Kotikisoissa sitten, jos Bettman salliii. Parempi, että tää pannukakku nähtiin jo tässä vaiheessa eikä vasta finaalissa. Pohjois-amerikkailainen loppuottelu tod.näk. tulossa.
 
Kylläpähän vituttaa. Illasta kerkesi pienet unet ottamaan, tunnin välein tuli heräiltyä ja katsottua kelloa jännittyneenä milloin ottelu alkaa. Odotetuin peli pitkään pitkään aikaan ja taululla tuommoiset lukemat. Tämä vielä höystettynä tuolla kolmannen erän b -luokan höntsäilyllä niin huhhuh. Suomi kun vielä onnistuu häviämään niin voi olla vitutus maksimus.
 

Vemps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks & Barca
Juusela sekoilee, siirretty rangaistus ja Bryzgalov maalilta vaihtoon, Juusela hehkuttaa upporikkaasta ja rutiköyhästä!
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Miksi Babcock teeskentelee huolestunutta? Nyt voisi nauttia ja nauraa räkäisesti, kun ovat reippaassa johdossa.
 

d2uce

Jäsen
"Maailman paras" missaa läpiajon. Kyllä ovat olleet Ovechkin, Crosby ja Malkin tasaisen paskoja tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös