Sateentekijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Huoh näitä historiapätkiä. Miksi näitä pitää näyttää....
Kysyn nyt suoraan täällä, kun niin paljon ihmetyttää. Tuliko kellekkään muulle äsken jatkoajan keskustelupalstan sijaan näytölle joku saatanan Operation Flashpoint klaanin sivut ruudulle? Ja en siis ole itse noilla sivuilla koskaan ennen käynyt.
Sattuuko joku muistamaan/tietämään kuka oli tuo Kanadan pelaaja joka meinaa lyödä tuomaria mailalla malttaen kuitenkin mielensä? Näissä historiavideoissa siis...
Kysyn nyt suoraan täällä, kun niin paljon ihmetyttää. Tuliko kellekkään muulle äsken jatkoajan keskustelupalstan sijaan näytölle joku saatanan Operation Flashpoint klaanin sivut ruudulle? Ja en siis ole itse noilla sivuilla koskaan ennen käynyt.
Tuli.Kysyn nyt suoraan täällä, kun niin paljon ihmetyttää. Tuliko kellekkään muulle äsken jatkoajan keskustelupalstan sijaan näytölle joku saatanan Operation Flashpoint klaanin sivut ruudulle? Ja en siis ole itse noilla sivuilla koskaan ennen käynyt.
Pietilä on olevinaan suurikin profeetta sanomalla että Getzlafia ei pidetty tarpeeksi hyvin kiinni 1-0 maalissa. Onko Nupe vielä oluella vai miksei ukkoa studiossa näy?
Kiva olis saada samaa, vaikka viiteen mennessä. Pakko oli laittaa mutelle siinä vaiheessa, menetin kyllä varmaan jäätävät analyysit.Mitä tuo Riihilahti on vetänyt?
joo sama, ihmettelinkin että mitä vittua. ryssien eht-höntsä ketju muuten oli täysin paperia ekassa erässä!Kysyn nyt suoraan täällä, kun niin paljon ihmetyttää. Tuliko kellekkään muulle äsken jatkoajan keskustelupalstan sijaan näytölle joku saatanan Operation Flashpoint klaanin sivut ruudulle? Ja en siis ole itse noilla sivuilla koskaan ennen käynyt.
Söi kyllä kanadan ylivoimaisuus pohjan tältä ottelulta. Tuo meno jos jatkuu niin melkoiset murskajaiset tästä taitaa tulla. Viihdyttävä peli ollut, mutta kanada - usa oli jotain vielä huikeampaa ainakin näin ekan erän perusteella.
Jotkut perkeleen kynäniskanörtit yrittävät ilmeisesti kaataa Jatkoajan keskustelupalstaa, kun nyt tuli toistamiseen tuo Flashpoint sivu ruudulle. Nimiä pöytään ja päitä pölkylle saatana!
Laittais vaikka merisään ruutuun... Tuo YLEn studio on oikea tunnelmantappaja.