Otteluseurantaketju 24-25.2.2010 (ke-illasta to-aamuun)

  • 263 590
  • 1 892
Tila
Viestiketju on suljettu.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Toisaalta voi olla, ettei Venäjä herätä ihan yhtä voimakkaita tunteita ns. normiväestön keskuudessa kuin USA.

Minusta tuntuu juuri niin, että Venäjää vastaan on vielä voimakkaamat tunteet ja väkeä on töllöjen ääressä enemmän kuin jenkkejä vastaan.

Alkais jo perkele...
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Toisaalta voi olla, ettei Venäjä herätä ihan yhtä voimakkaita tunteita ns. normiväestön keskuudessa kuin USA.

Eipä osaa tuosta sanoa varmaksi. Kuitenkin varmasti Kylmä Sota (niin, toki vähemmän liittyi Kanadaan mutta kuitenkin), Super Series sun muut ovat vielä muistissa? Kai nuokin jonkun verran jännitteitä ja fiilistä luovat normiväestön joukossa.

Itse veikkaan että tuo päälle kymppimilli menee rikki, uusi luku alkaa 11:llä.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Samat fiilikset Crosbysta. Toki pelaajana vielä asteen kovempi, mutta joku tökkii.

Itselläni sama vika, jostain kumman syystä juuri tämä kaksikko (Kane, Crosby) herättää negatiivisia tunteita. Muita tämän tyyppisiä pelaajia ovat myös Dustin Brown ja Mike Green. Jostain syystä nämä kaverit aina jaksavat kiukuttaa. Ovatkohan sitten vaan liian kovia pelimiehiä. Ken tietää.
 

AxeMan73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool & Detroit Red Wings
Selostaahan Mertsi kaikki yön pelit? Selostaahan? Vai ei kait se kelen tampio selosta can-rus peliä? Saiskohan jostain toisen selostuksen ...
 

d2uce

Jäsen
EDIT: Kumman puolta jatkislaiset muuten pitävät, Kanadan vai Venäjän? Itse en osaa vielä päättää että kumman leiriin liityn...

Tämä peli on suomalaisille erityisen vaikea, koska varsinaista altavastaajaa ei ole. Venäjää ei voi tietenkään kannattaa, mutta Kanadaako sitten voi? Erittäin vaikea matsi Karjalalippiksille, kun molempien häviö ei ole mahdollinen.

Omasta puolestani sen verran, että molemmissa jengeissä on pelaajia, joista pidän, mutta myös todellisia inhokkejakin löytyy.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kumman puolta jatkislaiset muuten pitävät, Kanadan vai Venäjän? Itse en osaa vielä päättää että kumman leiriin liityn...

Itse olen tässä matsissa Venäjän puolella lähinnä Ovetskinin (nykyinen lempipelaajani) sekä Fedorovin (takavuosien lempipelaajani) takia. Myös jonkinlaiset Crosby antipatiani laskevat Kanadan osakkeita silmissäni. Tosin eniten odotan "pelkästään" vuosikymmenen parasta jääkiekko-ottelua eli suht pienillä odotuksilla täällä...
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Selostaahan Mertsi kaikki yön pelit? Selostaahan? Vai ei kait se kelen tampio selosta can-rus peliä? Saiskohan jostain toisen selostuksen ...

Mieluummin Juusela/Kekäläinen kaksikko tähän peliin ja Mertsi sitten Suomen ottelua hehkuttamaan.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Jos joku haluaa tappaa aikaa tunnin ajan ennen seuraavaa matsia, niin Curlingissa on Brittien ja Ruotsin välillä peli puolessa välissä uusinnasta välieräpaikasta.

http://www.eurovisionsports.tv/olympics/
Kanavalla 3.
 
Selostaahan Mertsi kaikki yön pelit? Selostaahan? Vai ei kait se kelen tampio selosta can-rus peliä? Saiskohan jostain toisen selostuksen ...

Tietoa ei ole, mutta luultavasti Mertaranta ei selosta kolmea matsia putkeen. Siis todennäköisesti Can-Rus -pelissä mennään Juuselan selostaessa ja Kekäläisen kommentoidessa, nannaa. Ja vaihtoehtoisen selostuksen saat ihan kaukosäätimellä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kumman puolta jatkislaiset muuten pitävät, Kanadan vai Venäjän? Itse en osaa vielä päättää että kumman leiriin liityn...
Minä olen ensimmäistä kertaa ikinä missään lajissa Venäjän puolella. Jostain kummasta syystä tykkään aina nähdä kun suurena ennakkosuosikkina oleva kotijoukkue perseilee kisansa. Ja toki itkevä Crosby olisi mukava nähdä pitkästä aikaa.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Kyllä joo Juusela/Keku -askiin ennemmin kuin Mertzi putkeen.

Veikatkaahan missä ajassa AO lentää suihkuun? Olen jotenkin pomminvarma, että mies ei peliä loppuun asti pelaa, rävähtää kunnolla jossain vaiheessa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Ei väsytä vielä pätkääkään. Yön eka peli takana, mutta 3 vielä edessä. Muutaman tunnin päästä alkaa moraalinen finaalimatsi Venäjä-Kanada. Torinon kisoissa maat kohtasivat myös puolivälierissä. Tuolloin voiton vei Venäjä maalein 2-0. Venäjän maaleista vastasivat Ovetskin ja Kovalev. Venäjän maalissa oli Nabokov.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoon A-juniorit, Mathias Klockars (MMA)
Ensimmäisessä Mertarannan pulssia kiihdyttäneessä tilanteessa oli näennäinen "koukkaaminen", mutta kaatuminen johtui lähinnä siitä, että loppui vaan pito alta. Toki todellisen pilkunnussijan nollatoleranssilla olisi tilanteesta voinut jäähyn viheltää. Toinen olikin sitten selkeämpi tilanne, josta joku tuomari olisi varmaan viheltänytkin USA:lle jäähyn.

Sveitsillä tuntuisi vielä onneksi riittävän virtaa hyökkäyspäässä. Huikea loppu tulee pelille.

No eikös ainakin Suomi-Ruotsi -pelissä tullut useampaakin jäähyä vastaavissa tilanteissa? Näennäisiä koukkuja melkein kaikki.

No ei se ottelu kahteen jäähyyn kaatunut. Jenkit oli parempia joka mittarilla. Näemme vielä todellista "go Canada go!" -tuomarointia yön aikana. Turha vastata puolesta tai vastaan millään salaliittoteorioilla. En itsekään niihin usko. Siihen uskon, että Kanada on oveluudella ja viekkaudella onnistunut saamaan tuomariksi (taas) Vinneborgin, joka ei kestä painetta.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
EDIT: Kumman puolta jatkislaiset muuten pitävät, Kanadan vai Venäjän? Itse en osaa vielä päättää että kumman leiriin liityn...

Taidan olla Venäjän puolella, Kanada vaan vituttaa niin paljon kun saavat tuomareilta etua.
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Oli kyllä ennen oikeen konnan näkösiä pelaajia, komeita kovanaamoja... Nykyään on vaan maitoposkia.. kärjistetysti..

Taitaapi Ovi ekaksi täräyttää Prongeriin jäihin.. Sen jälkeen vähän pienempi, mutta kova pommi Bergeroniin ja lopuksi Crosbya pienellä sika-meiningillä, josta seuraakin suihkukomento.. ja crybeibi tirauttaa kyyneliä, posket punasena ja silmät vesissä käy sitten täräyttämässä voitto maalin.
 
Itse veikkaan, että Crosby tirauttaa ensimmäisen kerran vasta siinä vaiheessa kun Ovechkin pamauttaa kolmannen maalinsa ja hallin kahdeksan venäläistä heittävät lippikset jäälle.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Mertsi selostaa varmaankin vain Suomen pelin, koska se on ainoa yön matsi joka pelataan naisten hallissa Thunderbird Arenalla.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
EDIT: Kumman puolta jatkislaiset muuten pitävät, Kanadan vai Venäjän? Itse en osaa vielä päättää että kumman leiriin liityn...
Kanadan puolelle asetun Hawks-kolmikon vuoksi. En tosin pistäisi pahakseni, jos Crosbyakin kovempi itkijä, Roberto Luongo, imuroisi Venäjän välieriin.
 

tiikeri

Jäsen
Olisihan tuo hienoa jos Kanadan egoilevat starat lentäisivät pihalle kisoista jo tässä vaiheessa. Venäjä nyt ei tosiaankaan kuulu yhtään mihinkään suosikkeihin, mutta silti mieluummin heille tästä suo jatkopaikan, varsinkin kun kyseessä on vielä Kanadan kotikisat. Eiköhän tuosta ainakin viihdyttävä matsi saada aikaiseksi, toivottavasti nähdään myös ylilyöntejä.

Ovechkin > Crosby
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tietoa ei ole, mutta luultavasti Mertaranta ei selosta kolmea matsia putkeen. Siis todennäköisesti Can-Rus -pelissä mennään Juuselan selostaessa ja Kekäläisen kommentoidessa, nannaa.

Kyllähän se näin menee, koska Suomen matsi alkaa ihan putkeen ja pelataan vielä ihan eri hallissakin. Eikä Mertsi pystyisi kyllä muutenkaan selostamaan kolmea matsia putkeen, on selostuskin sen verran kovaa puuha, ettei äänijänteet kestä.

Meikäläinen veikkaa, että Venäjän ja Kanadan kamppailu menee legendaarisesti jatkoille. Siinä vaiheessa saakin sitten jännittää voittajan lisäksi sitä, ehtiikö matsi päättyä ennen Suomen puolivälierää.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Jaahas, Ylellä vähän jäädetään...

Katselin kanssa, että imikö Ylen VHS-videot kasetista nauhan vai mitä siellä oikein tapahtui mutta uusinta jatkuu taas ja laitteet saatiin toimimaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Siis toi Vinneborg on ainakin nuorten mm-kisoissa ollut kaikkein uskollisimpia home-team -refereitä Kanadan hyväksi

Joo, tehdään tästä tuomaroinnista elämää suurempi kysymys jo ennen matsia.

Winneborg on ollut viheltämässä mm. nuorten mm-kisoissa Vancouverissa 2006, sekä neljissä viime mm-kisoissa mukaan lukien finaalit Suomi-Kanada Moskovassa 2007 ja Kanada-Venäjä Quebecissä 2008.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös