Kuka tuo Kanadan pelaaja oli joka äsken nähdyssä vanhassa pätkässä oli menossa lyömään mailalla tuomaria?
En nähnyt pätkää, mutta oisko ollut Esposito.
Kuka tuo Kanadan pelaaja oli joka äsken nähdyssä vanhassa pätkässä oli menossa lyömään mailalla tuomaria?
Toisaalta voi olla, ettei Venäjä herätä ihan yhtä voimakkaita tunteita ns. normiväestön keskuudessa kuin USA.
Toisaalta voi olla, ettei Venäjä herätä ihan yhtä voimakkaita tunteita ns. normiväestön keskuudessa kuin USA.
Samat fiilikset Crosbysta. Toki pelaajana vielä asteen kovempi, mutta joku tökkii.
EDIT: Kumman puolta jatkislaiset muuten pitävät, Kanadan vai Venäjän? Itse en osaa vielä päättää että kumman leiriin liityn...
Kumman puolta jatkislaiset muuten pitävät, Kanadan vai Venäjän? Itse en osaa vielä päättää että kumman leiriin liityn...
Selostaahan Mertsi kaikki yön pelit? Selostaahan? Vai ei kait se kelen tampio selosta can-rus peliä? Saiskohan jostain toisen selostuksen ...
En nähnyt pätkää, mutta oisko ollut Esposito.
Selostaahan Mertsi kaikki yön pelit? Selostaahan? Vai ei kait se kelen tampio selosta can-rus peliä? Saiskohan jostain toisen selostuksen ...
Minä olen ensimmäistä kertaa ikinä missään lajissa Venäjän puolella. Jostain kummasta syystä tykkään aina nähdä kun suurena ennakkosuosikkina oleva kotijoukkue perseilee kisansa. Ja toki itkevä Crosby olisi mukava nähdä pitkästä aikaa.Kumman puolta jatkislaiset muuten pitävät, Kanadan vai Venäjän? Itse en osaa vielä päättää että kumman leiriin liityn...
Ensimmäisessä Mertarannan pulssia kiihdyttäneessä tilanteessa oli näennäinen "koukkaaminen", mutta kaatuminen johtui lähinnä siitä, että loppui vaan pito alta. Toki todellisen pilkunnussijan nollatoleranssilla olisi tilanteesta voinut jäähyn viheltää. Toinen olikin sitten selkeämpi tilanne, josta joku tuomari olisi varmaan viheltänytkin USA:lle jäähyn.
Sveitsillä tuntuisi vielä onneksi riittävän virtaa hyökkäyspäässä. Huikea loppu tulee pelille.
EDIT: Kumman puolta jatkislaiset muuten pitävät, Kanadan vai Venäjän? Itse en osaa vielä päättää että kumman leiriin liityn...
Kanadan puolelle asetun Hawks-kolmikon vuoksi. En tosin pistäisi pahakseni, jos Crosbyakin kovempi itkijä, Roberto Luongo, imuroisi Venäjän välieriin.EDIT: Kumman puolta jatkislaiset muuten pitävät, Kanadan vai Venäjän? Itse en osaa vielä päättää että kumman leiriin liityn...
Tietoa ei ole, mutta luultavasti Mertaranta ei selosta kolmea matsia putkeen. Siis todennäköisesti Can-Rus -pelissä mennään Juuselan selostaessa ja Kekäläisen kommentoidessa, nannaa.
Jaahas, Ylellä vähän jäädetään...
Siis toi Vinneborg on ainakin nuorten mm-kisoissa ollut kaikkein uskollisimpia home-team -refereitä Kanadan hyväksi