Otteluseurantaketju 23. - 24.5 Chicago Blackhawks vs. Anaheim Ducks

  • 11 872
  • 150

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
BB vähän sääti ilmeisesti ketjuja: Cogs Keslerin ja Silfin ketjuun pörräämään, Bels Rakellin ja Sekacin viereen voimahyökkääjäksi ja Etem Thompsonin ja Palmierin kaveriksi.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tulee kyllä hieno kolmas erä. Toivottavasti Chicago pystyy pelaamaan omaa peliään, sillä lukuunottamatta tuota jaksoa Toewsin jäähyn aikana ja sen jälkeen, Blackhawks on ollut selkeästi parempi joukkue tänään. Antakaa kaikkenne tänään, murehditaan seuraavaa matsia ja jalkojen riittävyyttä sillon. LET'S GO HAWKS!
 

Penner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Olihan toi nyt sitten aika huonosti muotoiltu kommentti teikäläiseltä, jos Perry vasta ärsytettynä saa lisäboostia pelaamiseensa sun mielestä. Luulis, että post-season sais kaverin pelaamaan vihasena jokasen vaihdon. No mutta kukin tyylillään. :)

Kukaan ei ole kritisoinut Perryn pelitaitoja, ainakaan tässä ketjussa. Kommenttisi oli vain aika sisällötön, tosin eipä ne ole aikaisemminkaan olleet. :)

Kirjoitin alunperin että saa fanipojat nähdä nyt kuinka vihainen Perry pelaa. Itse muotoilit sen sitten niin ettei Perryä kiinnosta pelata muuten kuin ärsytettynä. Voihan näitä asioita väännellä miten haluaa. Minun kommenttini oli sisällötön eikä ole aiemmin ollut. Siis yleensä ne ovat ilmeisesti sisältörikkaita. Kiitos siitä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kirjoitin alunperin että saa fanipojat nähdä nyt kuinka vihainen Perry pelaa. Itse muotoilit sen sitten niin ettei Perryä kiinnosta pelata muuten kuin ärsytettynä. Voihan näitä asioita väännellä miten haluaa. Minun kommenttini oli sisällötön eikä ole aiemmin ollut. Siis yleensä ne ovat ilmeisesti sisältörikkaita. Kiitos siitä.

Aah. Eli toisin sanoen, kun tässä fanipoika olen, niin en ole vielä nähnyt vihaista Perryä. Mahtaa olla huikea näky, kun pelaa vihaisena.

Tulkitse hymiöt miten tykkäät, niin minäkin teen. :)
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Hawks on jokaisessa edellisessä matsissä hyytynyt loppua kohti mennessä, eikä tämä matsi ainakaan tällä hetkellä näytä poikkeavan kaavasta. Harvoin on ollut usko lopussa Hawksia kohtaan, mutta nyt ei hyvältä näytä.
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Toews maalaaaaaaaaa !!!!!
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Kapu on voittanut tänään 11 neljästätoista aloituksestaan.
 

chubster

Jäsen
Toews! Olipahan taas paikkoja jo sitä ennen, onneks kapteeni paino kiekon sisään!

Ei muute huutanu BOOM....
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Auts.

Nyt pitäisi tehdä kaksi.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Brandon Saad?! MIKÄ JUMALAUTA TOI SYÖTTÖ OLI?
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Naps ja Seabrook 3-1 !!!!!!!!
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Kesler tekee tästä vielä pelin 3-2 .
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Vittuuu. Kesler hiljentää hallin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Hyvä juttu ettei todennäköisesti tarvitse valvoa kolmea jatkoerää.

Eiku, Kesler kaventaa. Heh
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kane on kyllä niin näkymätön. Ehkä näkymättömin hyökkääjä koko iltana Blackhawksilta.
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Yes, Beleskey iskee tasoihin!
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Nyt kylmäsi 3-3, jopa hiukan helpohkosti.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ei juma. Näin se tasoittuu hetkessä. Bels tasoittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös