Moderaattorit kirjoitti:Mestiksen ensimmäisten välierien otteluseuranta tähän ketjuun, olkaa hyvät.
Murmeli kirjoitti:Huvitti muuten tuo Kuuluvaisen nyyhkyttäminen katkerista joensuulaisista. Jos joukkue voittaa yhden kolmesta ottelusta maalilla, jota ei koskaan tehty ja toisen tuomarin täysin ansiotta lahjoittamalla viitosen ylivoimalla, kannattaisi olla katkeruudesta ihan hiljaa.
Voihan se niinkin olla.thego kirjoitti:Minusta kaveri tarkoitti lähinnä sitä, ettei itse itkisi samalla tavalla. Kun mitä se vaikuttaa? Ei yhtään mitään..peli on hävitty eikä sille jälkikäteen enää mitään voi. Joten parempi vain keskittyä seuraavaan peliin..
Ihan hyvää peliä mestiksen otteluksi, ainoastaan lukuisat selän takaa tehdyt sokkosyötöt ottivat miinuksina silmään. Mielummin suoraan eteenpäin ,kuin sokkona selän taakse.thego kirjoitti:Itse Tuto-Jukurit on kyllä tähän mennessä ollut todella mielenkiintoinen..onneksi edes Urheilukanavalta näkee tän matsin.
Ei remonttia, vaan vanha halli purettu kokonaan ja rakennettu uusi tilalle.kaizu kirjoitti:Kupittaalla on vissiin tehty ihan kunnon remppa, kun näyttää ihan liigatasoiselta toi halli?
Kokonaan uusi hallihan tuo on, otettiin käyttöön viime syksynä. Kehuja on saanut monelta suunnalta, ainoastaan istumapaikkojenmäärä on aika pieni.kaizu kirjoitti:Kupittaalla on vissiin tehty ihan kunnon remppa, kun näyttää ihan liigatasoiselta toi halli?
Niin no, onkos tuo nyt sitten mikään huono homma lainkaan? Mun mielestä ei ole.Aeroman kirjoitti:Kehuja on saanut monelta suunnalta, ainoastaan istumapaikkojenmäärä on aika pieni.
nufc kirjoitti:On se Tami taikuri kommentoimaa etenkin tilanteiden jälkeen,kaikki on tai oli niin tyypillistä.Aamupäivällä Bubi ja illalla Tami,molemmat asiantuntija kommentaattoreita?
Mitä näitä ketjuja eri puolella on lukenut, niin Ruotsalaisen vikahan se on, jos tällä kaudella kaikki asiat ei ole niinkuin pitäisi.Mängimies kirjoitti:Helvetin tylsää peliä Jukurit pelaa.