lavos kirjoitti:Joskus toivoisi, että olis syntynyt ruotsalaiseksi. Kai ne voittaa euroviisutkin. On se niin väärin..
Sinä sen sanoit!!! Erkka per***e pilasi kisat! Viitaten johonkin tänään kirjoittamaani viestiin.... minä olen sitä mieltä, että ei tuosta ryhmästä vaan ollut saatavilla sellaista todellista ykköskentää...kenttää joka olisi noussut muiden yläpuolelle, nimenomaan tehojen suhteen. Ei siihen riitä aloitusvoitot, ei pirteä peli, ei paljon laukauksia, siihen olisi vaadittu tehoja, taitoa tehdä maaleja kovalla prosentilla, taitoa järjestää ne maalipaikat. Mielestäni tämä ryhmä on pelannut aikalailla taitojensa mukaisella tasolla.Murmeli kirjoitti:Muuhun en nyt tartu, mutta kerrotko mitä kaikkea Westerlund yritti, että ykkösketjun peli saataisiin toimimaan? Otettiin oj siihen keskelle ja peluutettiin siinä loppuun asti. Ei mitään muutoksia oj:n tulon jälkeen, vaikka ketju ei toiminut millään tasolla missään vaiheessa oj:n tulon jälkeen.
Lisäalueen mies kirjoitti:Sinä sen sanoit!!! Erkka per***e pilasi kisat! Viitaten johonkin tänään kirjoittamaani viestiin.... minä olen sitä mieltä, että ei tuosta ryhmästä vaan ollut saatavilla sellaista todellista ykköskentää...kenttää joka olisi noussut muiden yläpuolelle, nimenomaan tehojen suhteen. Ei siihen riitä aloitusvoitot, ei pirteä peli, ei paljon laukauksia, siihen olisi vaadittu tehoja, taitoa tehdä maaleja kovalla prosentilla, taitoa järjestää ne maalipaikat. Mielestäni tämä ryhmä on pelannut aikalailla taitojensa mukaisella tasolla.
Onko muuten joku sitä mieltä, että meillä oli ryhmä joka oli mestaruuden arvoinen? Silti...huomenna voitto ja tuo joukkue on mielestäni ylittänyt itsensä.
Punalippu kirjoitti:No Suomi on kokonaisuudessaan tällä kaudella toiseksi paras kiekkomaa, ei huonosti. On ne Ruottalaiset vaan hyviä.
TeroK kirjoitti:Sika Hannula huh huh