Otteluseurantaketju 2. finaali Jokerit - Kärpät 10.04.2007

  • 52 088
  • 445
Tila
Viestiketju on suljettu.

SuperMario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kärpät on yllättäen antanut parempia taklauksia ja ollut muutenkin fyysisessä pelissä niskan päällä. Jokerien pitäisi löytää äkkiä lääkkeet Kärppien pelin murtamiseen, jos mielivät voiton saada tästä pelistä. Oululaisten vastahyökkäykset alkavat olla yhä vaarallisemman tuntuisia. Toki aikaa on vielä jäljellä yllin kyllin ja niin kauan kuin Kärpät ei saa toista maalia eteen, on mahdollisuudet vielä hyvät. Peli on ainakin tällä hetkellä vielä Kärppien kontrollissa.
 

d2uce

Jäsen
Janiz80 kirjoitti:
huoh. on toi Tyni huvittava. Suoraan purku aloituksesta, ja "hyvää alivoimaa Kärpiltä."

Rajaa.

Niin, oikeastihan se on huono juttu jos av:lla saa purettua..
 

TML

Jäsen
"Jari Viuhkola on tärkeä pelaaja Kärpille. Hän pelaa ylivoimat, hän pelaa alivoimat, hän pelaa viidelle viittä vastaan". Kari lisää näitä!
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Varis työntää Mikkolan Tarkin päälle ja lähtee pakoon, heh.

Edit: Olipa hyvää kiekkoa molemmilta puolilta, tämmöistä pleijarit pitäisi olla alusta asti.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Hmm...

Kanki pakollinen jäähy - check
Järventie pakollinen viivatupelointi - check
Jokerien ylivoima kusee - check
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
DarkTower kirjoitti:
Varis työntää Mikkolan Tarkin päälle ja lähtee pakoon, heh.

ROSKALINTU !!!

Huh, olipa kiihkeä erä. Narrit painosti viimeiset 10 minuuttia huolella.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
DarkTower kirjoitti:
Varis työntää Mikkolan Tarkin päälle ja lähtee pakoon, heh.

Hhehehehe mitä muuta pitäis tehä? Tapella tietty!

No joo kyllä jokerit painosti mutta ei mitään ihmeellistä, tuossa Lepistössä on kyllä potentiaalia mutta voisi välillä ottaa vähän iisimmin ja jakaa kiekkoa ettei tuu uusia 4:llä yhtä vastaan tilanteita kärpille.
 

ssuxel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk, Cowboys, Hc Hämpton
siellähän näkyi olevan stapletonin faija katsomossa..!? ja sitten hyvinsyöneet kärppäfanit..
 

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
Ohjaajalla joku ihmeen fetissi tuohon plösöön kärppäkannattajaan kun sitä pitää joka pelikatkolla näyttää.
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Kuulitteko kun Tyni sano äsken että vuorossa on UUTISET? On se kyllä surkee selostaja...Tule apuun Anu.


Muuten ihan mukavaa finaaliviihdettä, itse peli siis.
 

ssuxel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk, Cowboys, Hc Hämpton
raisu kirjoitti:
Ohjaajalla joku ihmeen fetissi tuohon plösöön kärppäkannattajaan kun sitä pitää joka pelikatkolla näyttää.

sehän on tynin serkku.
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Lyly valittaa Jokereiden tehneen tempun. Kärppäfanit nimittäin ripoteltu ympäri hallia, eivätkä he näin "pääse oikeuksiinsa".

KooJii rauhallisen tyytyväinen. Kärppien kannalta näyttää hyvältä.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Ymmärrän että vituttaa kun Tyni hehkuttaa Kärppiä enemmän, kyllähän itseänikin vitutti aikoinaan Anu S. Aukkosen puoluellisuus. Mutta kannattaako sitä joka välissä valittaa? Menee puolet pelistä hukkaan kun koko ajan joutuu kirjoittelemaan koneen ääressä?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
veskula kirjoitti:
Kuulitteko kun Tyni sano äsken että vuorossa on UUTISET? On se kyllä surkee selostaja...Tule apuun Anu.


Muuten ihan mukavaa finaaliviihdettä, itse peli siis.

Itsellekkin sattui tämä Tynin heitto korvaan!! Miksi Jarna ei sanonut että myös sää näytetään samalla katkolla?!? Taitaa kiinnostaa uutiset Tyniä, mitä sillä säällä on väliä!!

Ihme vinguntaa selostajista miltei joka kolmannessa viestissä, kuitenkin itse peli on vauhdikas ja tapahtumarikas!! Mukavaa katseltavaa.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Master Chief kirjoitti:
Kanki pakollinen jäähy - check
Järventie pakollinen viivatupelointi - check
Jokerien ylivoima kusee - check

Vähän sellainen tunne, että Sheddenillä pakki ongelma.

Kärjistettynä voisi todeta, että Schnabel on loukkaantunut. Järventie ja Lepistö ihan jäässä. Kanki ja Tuulola pelaa paljon, mutta toinen on jäähyherkkä ja toista Kärppien laiturit kiertää aivan liian helposti.

Siirtyykö Shedden pelaamaan neljällä hyökkääjällä ja yhdellä puolustajalla?

Tosin eipä näytä Kärppä-pakeistakaan montaa löytyä, jotka pysäyttää Jokerit kun ne pääsee alueelle pörräämään...
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Radek kirjoitti:
Onkohan Tynillä Kärppä-paita päällä selostamossa?

Jos on niin valinnut ainakin oikean joukkueen.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
ssuxel kirjoitti:
siellähän näkyi olevan stapletonin faija katsomossa..!? ja sitten hyvinsyöneet kärppäfanit..

Juu ja muutama kaunis Jokeripaitainen naisfani.

Yleisöä on vaan tapana kuvata otteluissa. Tarvitseeko niitä postata tänne?
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Kovasti tuntuu Jokeripelaajilla olevan halua ajaa Tarkin päälle. Jos jarrut ei pidä kolmannessakaan niin Levonen antanee jossain vaiheessa jäähyn Jokereille. Ei tuollainen ajelu voi loputtomiin jatkua.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tep kirjoitti:
HANNEKSEN nimmarilla.

Kyllä ja Tammisella heiluu lippu jossa lukee "Hei eksä tiiä kuka mä oon! Mä nostin Viuhkolan edustukseen ja suoraan kolmoseen! Mä oon the aurinkokuningas" ja Matti Eve muuten vaan munasilteen studiossa.
 

tiikeri

Jäsen
DarkTower kirjoitti:
Ymmärrän että vituttaa kun Tyni hehkuttaa Kärppiä enemmän, kyllähän itseänikin vitutti aikoinaan Anu S. Aukkosen puoluellisuus. Mutta kannattaako sitä joka välissä valittaa? Menee puolet pelistä hukkaan kun koko ajan joutuu kirjoittelemaan koneen ääressä?

No se nyt on perusjuttuja, että jostain on junttien pakko valittaa kun muuten on liian tylsää. Tyni hehkuttaa Kärppiä ja Jarna Jokereita, so what. Elämä on ja sitä rataa.

Peli on odotetun tasainen, nyt vaan tasoitus kolmannessa erässä ja voittomaali narreille jatkoajalla, niin ilta on täydellinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös