Ottelun parasta antia oli äskeinen Optinum(?)-mainos. Se kertoo hyvin paljon pelillisestä tasosta...
Vähän samoilla linjoilla ollaan. Paitsi, että #71 taitaa ärsyttää vielä enemmän. Näyttää apinalta ja kuulostaa röhkivältä sialta. Ja miksi Malkinin lempinimi on Geno?Voi kunpa Montreal pystyisi edes jonkun verran laittaa kapuloita Pittsburghin rattaisiin.... Tuntuu vähän siltä, että vain Boston tai Vancouver näistä jäljellä olevista joukkueista voi pysäyttää Penguinsin, jos kaikki menee nappiin.
Ei minulla mitään Pittsburghia vastaan organisaationa ole mutta se yksi numero 87 on vastenmielisin jääkiekkoilija mitä tiedän... ja olen seurannut NHL vuodesta -93 asti.
Voi kunpa Montreal pystyisi edes jonkun verran laittaa kapuloita Pittsburghin rattaisiin.... Tuntuu vähän siltä, että vain Boston tai Vancouver näistä jäljellä olevista joukkueista voi pysäyttää Penguinsin, jos kaikki menee nappiin.
Ei minulla mitään Pittsburghia vastaan organisaationa ole mutta se yksi numero 87 on vastenmielisin jääkiekkoilija mitä tiedän... ja olen seurannut NHL vuodesta -93 asti.
Mikäs Crosbylle tuli?