Otteluseurantaketju 2.-3.3. (su ilta-ma yö)

  • 10 759
  • 86

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Aika heppoinen ulosajo mielestäni.

Tuliko siitä ulosajo? Itse ymmärsin, että tuli pelkkä vitonen. Ja kyllä itse näin tilanteen enemmän kuin pelkän kakkosen ansioksi. Lähinnä koska Orlov päätti sitten kädellä kohdistaa taklauksen voimaa Schennin päähän.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Devils tänään:

Zubrus #8-Zajac #19-Jagr #68
Henrique #14-Elias #26-Bernier #18
Clowe #29-Loktionov #21-Ryder #17
Carter #20-Josefson #16-Gionta #11

Greene #6-Fayne #7
Volchenkov #28-Zidlicky #2
Gelinas #22-Merrill #34

Schneider #35
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Ovechkinille maali tyhjiin oli tärkeämpi kuin purkukiekko. Kiitettävän epäitsekästä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ovechkin saa paskaa niskaan nyt, mutta kaikelta tuolta Capitals olisi välttynyt jos Orlov ei olisi lähtenyt hölmöilemään.
 

Ferris

Jäsen
Ovechkinille maali tyhjiin oli tärkeämpi kuin purkukiekko. Kiitettävän epäitsekästä.

Teki sitä mitä varten valmentaja hänet tuossa tilanteessa jäälle pistää, eli tekemään maalia. Itse mieluummin pyrkisin puolustamaan johtoasemaa ja laittamaan sen mukaiset pelurit kentälle, mutta ei noita Oatesin aivotuksia muutenkaan aina ymmärrä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ovechkin -3 ja koko kauden saldo näyttää nyt -21. Kapteeni ja tehnyt kumminkin 43 kaappia, onhan tuo aikamoinen tilasto.
 

Ferris

Jäsen
Ovechkin -3 ja koko kauden saldo näyttää nyt -21. Kapteeni ja tehnyt kumminkin 43 kaappia, onhan tuo aikamoinen tilasto.

Ei tuo lukema mikään ihme ole kun joukkue sulaa järjestään johtoasemissa ja valmentaja tykkää peluuttaa näitä sulajia pelistä toiseen ratkaisuhetkillä vaikkei puolustusosaaminen siihen oikeutakkaan.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Hieno voitto! Viihdyttävä peli, onneksi Flyers ei lamaantunut Capsin nopeista kuiteista.

Timonen olympialaisten jälkeen : 2peliä 0+5.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Teki sitä mitä varten valmentaja hänet tuossa tilanteessa jäälle pistää, eli tekemään maalia. Itse mieluummin pyrkisin puolustamaan johtoasemaa ja laittamaan sen mukaiset pelurit kentälle, mutta ei noita Oatesin aivotuksia muutenkaan aina ymmärrä.
Totta sekin, mutta ratkaisu oli idioottimainen ja sitä maalia olisi voinut metsästää toisellakin tapaa. Metsäläisellä ei ollut kapasiteettia asiaa niin ymmärtää.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Flyersilla on ollut tällä kaudella jo aika monta comebackia kolmannessa erässä, ja tässä yksi niistä.

Tällä voitolla Metropolitanin toiseksi pisteellä Rangersin ohi, todella tärkeät voitot päivän sisään.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Tää oli niiin arvattavissa tuon Orlovin spedeilyn jälkeen. Onnea Flyers.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös