Orlovin kuuppa ei kestäny taklatuksi tulemista.
Shanahanin puheille mennään.
Onko Flyers aina näin kuriton joukkue? Taas täysin pelin ulkopuolella tullut hyökkäyspään jäähy.
Aika heppoinen ulosajo mielestäni.
Tuliko siitä ulosajo? Itse ymmärsin, että tuli pelkkä vitonen. Ja kyllä itse näin tilanteen enemmän kuin pelkän kakkosen ansioksi. Lähinnä koska Orlov päätti sitten kädellä kohdistaa taklauksen voimaa Schennin päähän.
Koeta pienessä nousukaasussa olla tuulettamatta, kun muksut nukkuu vieressä. Onnistuu se, mitä nyt rintalihas saattaa revetä.JES GIROUX !
Ovechkin saa paskaa niskaan nyt, mutta kaikelta tuolta Capitals olisi välttynyt jos Orlov ei olisi lähtenyt hölmöilemään.
Ovechkinille maali tyhjiin oli tärkeämpi kuin purkukiekko. Kiitettävän epäitsekästä.
Ovechkin -3 ja koko kauden saldo näyttää nyt -21. Kapteeni ja tehnyt kumminkin 43 kaappia, onhan tuo aikamoinen tilasto.
Totta sekin, mutta ratkaisu oli idioottimainen ja sitä maalia olisi voinut metsästää toisellakin tapaa. Metsäläisellä ei ollut kapasiteettia asiaa niin ymmärtää.Teki sitä mitä varten valmentaja hänet tuossa tilanteessa jäälle pistää, eli tekemään maalia. Itse mieluummin pyrkisin puolustamaan johtoasemaa ja laittamaan sen mukaiset pelurit kentälle, mutta ei noita Oatesin aivotuksia muutenkaan aina ymmärrä.