spokki_16 kirjoitti:Ja se oli siinä! Uskomatonta, USKOMATONTA! Noh, Blues ei petä! Ja osa Jypin pelaajista poistui koppiin ennen kätteyä..
Kättelyä? Eikös kättelyt tehdä vasta silloin, kun sarja on ottelusarjan voittaja on selvinnyt?
spokki_16 kirjoitti:Ja se oli siinä! Uskomatonta, USKOMATONTA! Noh, Blues ei petä! Ja osa Jypin pelaajista poistui koppiin ennen kätteyä..
DanC kirjoitti:Jyppiselostajan mukaan poistuivat ennen palkintojenjakoa.
Kiitos Essi. Kiitos BLEG !!!!
Mulli kirjoitti:Ihan kuin mestaruuden olisitte voittaneet. (:
Juhaht kirjoitti:Pelaajat eivät kättele ennenkuin sarja on ohi.
Mutta olipahan hieno lopetus. Mahtavaa Blues, mahtavaa! Nyt KAIKKI paineet ovat JYPillä. Avauspelin voitto vieraissa ja mahdollisuus katkaista sarja ja nyt tiistaina saattavat itse tippua. Nättiä.
Itse asiassa korjasi miltei heti sanomisensa, kun aluksi puhui kättelemisestä.spokki_16 kirjoitti:Joo no tämä Jyväskylän radion juntti sanoi sitten väärin ja itse upposin siihen, sama se. Tiistaina uusiksi.
tintti83 kirjoitti:Tuleeko tossa SaiPan pelissä ihan 20 minuutin jatkoaika vai miten pelataan?
Daespoo kirjoitti:Tänään muuten Bluesin faniryhmä kyykytti huutamalla Nykäskylää. Se siitä fanikulttuurista.
Komentaja Kurpitsa kirjoitti:eh eh eh eh... Skyttä 2min Korkea maila
Hack kirjoitti:Ai oliko siellä Blues-fanejakin? sen verran hiljaa olivat että ensimmäisen kerran huomasi voittomaalin jälkeen.
Aivan. Tekisi SaiPa nyt sen maalin, niin loppuisi tämä piina, mutta eiköhän ne ihan kiusallaan vedä ainakin viidenteen erään ratkaisun.Bauer kirjoitti:Ei saatana että voi jännittää paljon! Vielä kun ei ole edes Canalia käytössä...
msg kirjoitti:Eipä siellä tuntunut paikallisiakaan tungeksivan. Aika kaukana tuo yleisömäärä oli täydestä hallista.
Lauri kirjoitti:Markku Flinck! Upottaa Kärpät ajassa 58.28.