Voi voi, toivottavasti eivät nyt leikkiin lähde. Antaa miehen tehdä itsestään täydellinen pelle.
Miksi Helenius on pelle jos koittaa haastaa Saipalaisia ja tehdä työtään ?
Voi voi, toivottavasti eivät nyt leikkiin lähde. Antaa miehen tehdä itsestään täydellinen pelle.
Joko me saadaan Tarkki ja Immonen takas?
Kyllä mä tykkään haasteista siinä missä naapurin kaverikin mutta tilannehan oli lähinnä "lähe nyt" - "en ku mää pellaan ylivoimaa" - "lähe nyt" - "en" - "no lähe lähe" - "no en lähe!" - "eiku lähe ny vaa" niin sen vuoksi se meni pelleilyksi. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta mutta väkisin yriti haastaa.Miksi Helenius on pelle jos koittaa haastaa Saipalaisia ja tehdä työtään ?
Eikös se "perinteisesti" ole ollut tuo jälkimmäinen:) Toivottavasti putki liikkuu loput 40 minuuttia myös.
Miksi Helenius on pelle jos koittaa haastaa Saipalaisia ja tehdä työtään ?
Kyllä mä tykkään haasteista siinä missä naapurin kaverikin mutta tilannehan oli lähinnä "lähe nyt" - "en ku mää pellaan ylivoimaa" - "lähe nyt" - "en" - "no lähe lähe" - "no en lähe!" - "eiku lähe ny vaa" niin sen vuoksi se meni pelleilyksi. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta mutta väkisin yriti haastaa.
Loistavaa Saipa! Pitääkäähän johto nyt loppuun asti.
Vieläkö Lahdessa on Pelsuilla Lamothe maalissa?
En nyt siis mitenkään syytä tuomareita tästä tilanteesta Espoossa, mutta mitä helvettiä?! Lajuselle 2+2 tuosta ja Heiskasella naama auki melko varmasti korkean mailan takia, ja ei mitään. Samoin Rajamäki painaa neljän Hifk miehen keskelle ja takaa vaan kumoon, ei mitään...
No ei tuo Lajusen korkea maila mielestäni kyllä ollut 2+2 arvonen, mutta voi tietysti olla Blues-lasit silmillä. Ja muuten, kyllä vituttaa tällä hetkellä, ihan tiedoksi vaan kaikille :)Ei Lajusen tuomiossa ollut mitään vikaa, mutta kyllä minäkin ihmettelin pari kertaa, kun HIFK ei saanut jäähyä 1. erässä. Blues puolusti kuitenkin erän niin kehnosti, että ei tätä erotuomarit ratkaise, jos Blues itse ei tule paremmin mukaan peliin.
Melko varmasti? Itse en ainakaan nähnyt tilannetta, mutta selostajien mukaan Heiskanen otti kiekosta osumaa? Ja Ekin tilannehan oli perus-Ekiä: ryminällä vaan kaiken keskelle. Silloin yleensä aisaa kaatuu - ihan ilman rikkeitä.Lajuselle 2+2 tuosta ja Heiskasella naama auki melko varmasti korkean mailan takia, ja ei mitään. Samoin Rajamäki painaa neljän Hifk miehen keskelle ja takaa vaan kumoon, ei mitään...