Otteluseurantaketju 18.-19.2.

  • 26 134
  • 232

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No niin, Rinne vs. Varlamov, tämä voi hyvinkin olla vielä 6-6 ennen 60 minuutin täyttymistä.
 
Duchenelta loistava taklaus Weberiin, ottaa kiekon, syöttää McGinn:lle ja tämä täräyttää maalin.

Kyllä oli hienosti pelattu Duchenatorilta. Ja toisaalta todella laiskasti Weberiltä. No nyt saatiin Rinne luukulle, tarvii vain itse tehdä 4 ja voitto on himassa. Tämä siis Nashvillen kantilta katsottuna.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No niin, loistava pukukoppimaali! 6-4 ja peli on edelleen pahasti kesken.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Blum laukoo viivalta ja sinne menee. 6-4.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Seitsemän maalia erässä, ei ihan yleistä nykypäivänä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Enpä olisi uskonut, että tässä pelissä tehdään kymmenen maalia. Saatika sitten, että ne syntyisivät kahdessa erässä. Johan tässä on vielä erä aikaakin. Eli kaksi peliä olen tänään katsonut, viidessä erässä yhteensä 17 maalia. Voipi olla että menee kolmannessa erässä 20 rikki. Paljon mahdollista, sellainen peli on nähty. Kuitenkaan en usko, että Rinne päästäisi yhtään maalia.

Blum 1+1
Wilson 1+1
Kostitsyn 1+1
----
Duchene 1+2
Palushaj 1+2
Stastny 1+1
Parenteau 0+2
Jones 0+2

Siinäpä pelaajia, jotka ovat tehneet enemmän kuin yhden pisteen tässä ottelussa.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Miksi sitten sanoit, ettei tuo moka ollut ratkaiseva jos kerran et näe ottelun ratkenneen?

Täh? Nyt voit hieman avata tuota lausettasi.

Mää sanoin aluksi, että Duchenen maali ei ollut ottelun ratkaiseva, kuten Phoenixin maali Coloradoa vastaan jatkoajalla tuomarin laittaessa jalkaansa peliin.

Sitten sää laitoit mindfuck-moden päälle ja mää oon nyt ihan huuli pyöreänä.
 
Täh? Nyt voit hieman avata tuota lausettasi.

Mää sanoin aluksi, että Duchenen maali ei ollut ottelun ratkaiseva, kuten Phoenixin maali Coloradoa vastaan jatkoajalla tuomarin laittaessa jalkaansa peliin.

Sitten sää laitoit mindfuck-moden päälle ja mää oon nyt ihan huuli pyöreänä.

Et puhunut silloin mistään jatkoaikamaalista vaan ainoastaan jostain mokasta Phoenix-pelissä. Siitä ehkä tuo meidän keskinäinen ymmärtämättömyys?

Mikä muuten on mindfuck-mode? Haluaisin sellaisen.

Niin jos tarkoitat sitä aiemman matsin tilannetta, jossa kiekko pomppasi Phoenix-pelaajalle tuomarin luistimesta, niin mitä tuohon säännöt sanovat? Oliko se tuomarimoka vai silkkaa huonoa tuuria?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
On kyllä niin Colorado-laseilla kaikki studiot, selostukset sun muut, että ihan naurattaa.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Et puhunut silloin mistään jatkoaikamaalista vaan ainoastaan jostain mokasta Phoenix-pelissä. Siitä ehkä tuo meidän keskinäinen ymmärtämättömyys?

Mikä muuten on mindfuck-mode? Haluaisin sellaisen.

Niin jos tarkoitat sitä aiemman matsin tilannetta, jossa kiekko pomppasi Phoenix-pelaajalle tuomarin luistimesta, niin mitä tuohon säännöt sanovat? Oliko se tuomarimoka vai silkkaa huonoa tuuria?

No niin nyt tämä meidän välinen epäselvyys selvisi!

Oletin automaattisesti, että viestini lukija ymmärtäisi mun tarkoittaneen tuota tuomarin tarjoamaa kimmoketta jatkoajalla. Tämän takia mulle tuli pieni mindfuck-fiilis tuosta keskustelusta.

Ehkä enemmän huonon tuurin piikkin tuo Phoenix-ottelun maali menee. Minnesotaa vastaan ehkä tapahtui suurempi vääryys tuomareiden osalta, kun Rupp työnsi kiekon maalivahdin kanssa maaliin ja se vielä hyväksyttiin. Mutta tämä varmasti riittää tästä aiheesta.
 

Ralph

Jäsen
Joe Sacco vetää taas ässän hihasta, kentällä kolmikko Matt Duchene - Mark Olver - David Jones.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös