Ei hyväksytty, Siis voisin laitaa kaiken omaisuuteni likoon sen puolesta, että oli maali. Monta kertaa rullanut sitä nyt Viaplayn hyvänlaatuisella steamilla ja siis tuo on niin maali kuin maali voi olla.
Siis miten on ylipäätänsä mahdollista nähdä kiekon menevän KESKELLE maalia, jos se kerta tolpassa käy? En edes tajunnut aluksi, miksi maalia tarkistettiin videolta. Ehkä olen sokea.
Kyllä se yhdestä uusinnasta näytti, että olisi tullut siitä keskeltä takaraudasta ulos, mutta siinä kuvakulmassa oli samalla linjalla myös vasen tolppa johon se oikeasti osui...Aika jännä tuo ainoa kulma mistä sitä hinkattiin, sen perusteella meni ihan keskelle maalia ja tuli takaraudasta ulos. Onko tämä striimi manipuloitu prkl!
Siis miten on ylipäätänsä mahdollista nähdä kiekon menevän KESKELLE maalia, jos se kerta tolpassa käy? En edes tajunnut aluksi, miksi maalia tarkistettiin videolta. Ehkä olen sokea.
Rupeaa narrit saaman jopa munkin sympatiapisteet, jos toi paljastuu maaliksi myöhemmin. Surkeasta streamistä näytti, että meni längeistä keskelle maalia.
Niin olin mäkin laittamassa mutta kelasin uudelleen ja kun punasta tulee kiekon tielle, se kimpoaa pois. Tästä 1+1 :)Ei hyväksytty, Siis voisin laitaa kaiken omaisuuteni likoon sen puolesta, että oli maali. Monta kertaa rullanut sitä nyt Viaplayn hyvänlaatuisella steamilla ja siis tuo on niin maali kuin maali voi olla.
Minkälaisilla silmälaseilla tuota pitkää katsoa että siitä saa oikeasti maalin? Saatika, että olisi mennyt längeistä yhtään mihinkään?
Otti kyllä Galimovin patjan reunaan ja siitä tolppaan.
Ihmisillä suttuisia streameja vai perinteisesti värilaseissa voimakkuudet solmussa?
Pelistä voisi sanoa, että parempaa kuin toinen osaottelu, vaikka ei nyt mitään uskomatonta menoa olekkaan. Radulov on edelleen hyvä pelaaja, mutta vittumainen ja melko rumakin. Varmasti sillä on vielä saatanan kuuma vaimokin... Jokerit kun tekisi paikoistaan maalit, niin alkaisi venäläistenkin kädet jo tärisemään!
Tolppa ja takaraudan keskipehmuste on sivukameran (punaviivalta kuvattu) suunnasta katsottuna täysin samalla linjalla, joten huonosta striimistä katsottuna vaikea erottaa kummasta tulee takaisin... Selvä tolppa minunkin mielestäni...Syndistä tolppaan ja siitä ulos. Millä joku ton voi nähdä maalina?