Otteluseurantaketju 16-17.3 (la-su yö)

• 25 949
  • 219

Pengu

Jäsen
Nuo selostajat ovat silti yhdet NHL:n huonoimmista, olet mitä mieltä olet...

Ai Steigy ja Errey? Täysin eri mieltä, vaikka mielipide asia onkin. Loistava kaksikko vaikka ei vedä vertoja legendaariselle Mike Langelle.

Mutta jos Steigy ja Errey vituttaa, mikset vaihda feediä? Itse katon GCL:stä mutta vilkaisin Viasat Sportia niin sieltä näytti tulevan Rangersin feedillä.

Hyvä erä Penguinsilta, nyt vaan kiekkoa enemmän paikoista pussiin.

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Mutta jos Steigy ja Errey vituttaa, mikset vaihda feediä? Itse katon GCL:stä mutta vilkaisin Viasat Sportia niin sieltä näytti tulevan Rangersin feedillä.

GCL:stä katselen, mutta pikkuikkunassa. Vaihdoin vain siihen kun oli kähinää maalin edessä ja toisessa pelissä mainoksia. Vaihtoon meni feedi, sehän nyt on sanomattakin selvää...

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Boston pistää omiin, 2-1.

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olipas tylsä toinen erä Pittsburghissa. Penguins hallitsi, mutta semmoista paloa mennä sota-alueelle ja tehdä niitä maaleja ei näkynyt. Rangers kumminkin paransi ensimmäisestä erästä...

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Rangersin erä. En tajua kyllä miten walkin ylempänä näki tuon pingviinien eränä? Tylsä erähän se oli, mutta kyllähän Rangers hallitsi ja loi paremmat paikat. Paremmalla tuurilla voisi olla tasan.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Rangersin erä. En tajua kyllä miten walkin ylempänä näki tuon pingviinien eränä? Tylsä erähän se oli, mutta kyllähän Rangers hallitsi ja loi paremmat paikat. Paremmalla tuurilla voisi olla tasan.

Mulla toi streami sattui vähän pätkimään ja Pens lasit hieman päässä, mutta ihan sama tylsä erä silti. Ei Penguinsilla kumminkaan mitään hätää ollut...

Viimeksi muokattu:

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Marchand näyttää "kovuuttansa" tappelemalla... kovanaama Ribeiron kanssa (itse en ainkaan yllättänyt, että Marchand valitsi Ribeiron pariksi). Heti perään Horton vs Hendricks. Hendricks sai tappelun ainoan iskun perille.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Millä logiikalla Ribeiro ja Marchand saivat mätkiä toisiaan ikuisuuden mutta Hendricks ja Horton sekunnin?

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Marchand näyttää kovuuttansa tappelemalla Ribeiron kanssa. Heti perään Horton vs Hendricks. Hendricks sai tappelun ainoan iskun perille.

Harmittavasti liukastui mailaan Hendricks, mutta saipa Hortonilta naaman auki ja Thorntonin mielen järkkymään.

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Minkä takia Kolvi kävi Ribeiron kimppuun?
Ribeiro pyysi ja sai mitä tilasi. Hendricksillä kävi tuuri kun Hortonilla meni heti alussa tasapaino, sai pari osumaa sen vuoksi.

E: Paskat Horton mitään jatkanut hakkaamista, höpö höpö.

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Millä logiikalla Ribeiro ja Marchand saivat mätkiä toisiaan ikuisuuden mutta Hendricks ja Horton sekunnin?

Hendricks kaatui mailaan ja Horton älykkäänä miehenä jatkoi jäässä makaavan miehen takomista. Horton, kun olisi antanut Hendricksin nousta, niin he olisivat voineet jatkaa hippaansa.

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Ribeiro pyysi ja sai mitä tilasi. Hendricksillä kävi tuuri kun Hortonilla meni heti alussa tasapaino, sai pari osumaa sen vuoksi.

E: Paskat Horton mitään jatkanut hakkaamista, höpö höpö.

Kannattaa vaihtaa streamiä hieman parempaan...

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara

Marchand taklaa Ribeiron edessä Ovechkinia. Tällä hetkellä Ribeiro juttelee Ferencen kanssa. Marchand taklauksensa jälkeen käy Ribeiroon kiinni takavasemmalta ja aloittaa myllyn.

Nyt voit kertoa, että missä kohtaa Ribeiro pyytää jotain? Onko ottelussa aikaisemmin tapahtunut jotain?

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Nyt voit kertoa, että missä kohtaa Ribeiro pyytää jotain? Onko ottelussa aikaisemmin tapahtunut jotain?

Kyllähän Ribeiro näyttää Marchandille, että tiputa hanskat juuri ennen tappelua...

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pääasia että hanskat tippuu. Onneks NHL:ssä on Boston Bruins. Mahtava joukkue.

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Marchand taklaa Ribeiron edessä Ovechkinia. Tällä hetkellä Ribeiro juttelee Ferencen kanssa. Marchand taklauksensa jälkeen käy Ribeiroon kiinni takavasemmalta ja aloittaa myllyn.

Ribeiro itse pyysi. Jos Marchand olisi hyökännyt Ribeiroon kiinni, olisi saanut ylimääräisen kakkosen.

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Ribeiro itse pyysi. Jos Marchand olisi hyökännyt Ribeiroon kiinni, olisi saanut ylimääräisen kakkosen.

Niin siis Ribeiro pyytää Marchandilta, että ota mua rinnuksesta kiinni, niin tanssitaan? Tässä koko ajan tuota tilannetta kelailen ja ilman Marchandin aloitetta mitään ei olisi tapahtunut.

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Kennedyn komea pommi suoraan syötöstä YV:llä vie Pensin 2-0 johtoon!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy