Otteluseurantaketju 15.3.2006

• 49 042
  • 278
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Betoz kirjoitti:
Onpa naurettavaa toimintaa Jokereilta. Häviäisitte edes kuin miehet.

Et voi olla HIFK-fani ja kirjoittaa tätä kirjoitusta. Tuo toimintahan on suoraan lainattu brändiltä. Äkkiä joukkue nimen alta vaihtoon.

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Askeylle hatunosto. Varmaan ainoa Jokeri pelaaja joka YRITTÄÄ tällä hetkellä?

Kiitos tästä kuolettavasta iskusta Ilves. Onnea jatkoon.

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Spinner kirjoitti:
Mikko Alatalo ja "taitaa tulla kesä". Ei vittu, tota ei voi kestää kukaan. Ei edes Ipasta.
Toivottavasti Variksen ei tarvitse enää roikkua kenenkään tukassa. Vopat on myös vielä katsomaton kortti.

Nyt siellä soi "Kesän lapsi mä oon..." eli aivan uskomaton DJ Hakametsässä :)

Kaivanto

Jäsen
rellu kirjoitti:
Heh....

Tässä kohtaa lienee Tapparalla ollut vaikeaa olla tekemättä maalia :)

52.13 Lukko Ilkka Heikkinen Ryntäys 2min
52.46 Lukko Teemu Normio Koukkaaminen 2min
53.13 Tappara Pasi Puistola Käytösrangaistus sukeltamisesta 10min
53.13 Lukko Jarkko Kauvosaari Koukkaaminen 2min

Arvatenkin. Hyvin taktikoitu, hyvä, että järjenkäyttö voitti urheiluhengen.

Jaa niin ja noin vedonlyönnin kannalta Tapparalle sekä Bluesille kiitokset 'yllättävistä' tappioista.

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Betoz kirjoitti:
Onpa naurettavaa toimintaa Jokereilta. Häviäisitte edes kuin miehet. Toivottavasti Ilves säästyy suuremmilta loukkaantumisilta.

Onneksi Perttu palasi kentälle ilman suurempia vammoja.

Totta.. ihmeellinen sakki. Ja fanit puolustelevat joukkueensa toimintaa.. Ei siitä tarvi ylpeä olla jos Jokeri-pelaajat telovat vastustajia. Toivotaan ettei käy mitään pahempaa. Wilson kentälle kyykyttämään Jokereita!

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Vaikka tunnettu Jokerinvihaaja olenkin niin kyllähän tuo "Goon it up" meininki kuuluu tähän tilanteeseen. Jotain tunteita saa ja pitääkin näyttää, kunhan eivät saatana Ilvespelaajia mene telomaan.

Mutta ai että, nyt "me pienimunaiset maalaisjuntit" olemme onnesta kankeana kun ällöttävä narrilauma on poistumassa lomille! :) Näin sen pitää joskus mennäkin. Hyvää tekee koko liigalle kun pienetkin joskus pärjää. Tepsikin vaan heti SaiPan toimesta laulukuoroon niin aijai! Unelmien kausi! HPK mestariksi tai jotain...

Spinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
"poltaa kesäkatu miestä..."

kyllä nyt lyödään

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hartza kirjoitti:
Nyt siellä soi "Kesän lapsi mä oon..." eli aivan uskomaton DJ Hakametsässä :)
Ja sitten vielä ihmetellään Jokeriylilyöntejä. Vituttaisi ketä tahansa. Taisi vielä olla Katri Helenan versio? Tai ei sitä ole tainnut kukaan muu laulaakaan.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Hienoa että VVV teki ensimmäisen liigamaalinsa kauden viimeisellä minuutilla. Myös Nordlundin onnistuminen sekä lampun 0+2 lämmitti mieltä.

Kiitoksia Jypille ja Pelsuille!!! Eipä olisi uskonut että tuo rivi Pelsut-Jyp - Lukko pitäisi!

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siren kirjoitti:
On se tosiaan kauheaa jos putoamisen ratkettua tulee ylilyöntejä, onneksi isot punaiset kissat eivät niitä ole koskaan harrastaneet, eivätkä harrasta.
Loppuun sellainen vittumainen Narrin irviö hymiöksi.

Juu,olen samaa mieltä(hymiöiden kanssa tai ilman) siitä että ei välttämättä Hifk-fanien kannata hirveesti moralisoida ylilyönneistä... Ja ehkä voin Jokerienkin tapauksessa ymmärtää nuo tapahtumat, on se pleijareista putoaminen kuitenkin niin iso pettymys. Ja ymmärtäminenhän ei ole sama asia kuin hyväksyminen ;)

-S

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Spinner kirjoitti:
kyllä nyt lyödään

Jos tässä synkkyydessä jotain valoa haetaan niin eipä mene pitkäänkään kun pääsee lähettelemään lomaterveisiä joukkueelle jos toisellekin(ja varsinkin faneille).

Sitä odotellessa.

Thumb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Edmonton Oilers, Liverpool
DJ on kyllä kuumimmassa vireessä Hakametsässä tällä hetkellä töissäolevista:)
Mitähän vielä ehtii tulemaan soittolistalle ennen pelin loppumista

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Spinner kirjoitti:
kyllä nyt lyödään

Rahalla saa ja hevosella pääsee.. Tai sitten Jokereiden tapauksessa ei. Veikkaan että Harkimoilla on tänään wc-pönttö ahkerassa käytössä.. Tai sitten huomenaamuna. Ilves iskekää vielä pari häkkiä!

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Ny nauttikaa paljon tästä tilanteesta! Oikeasti.

Jokerit ovat niin ylimielistä porukkaa, että välillä on hyvä nöyrtyä pienemmilleen. Ensi kautena uudestaan nöyrempänä.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Andy_McCoy kirjoitti:
Ja sitten vielä ihmetellään Jokeriylilyöntejä. Vituttaisi ketä tahansa. Taisi vielä olla Katri Helenan versio? Tai ei sitä ole tainnut kukaan muu laulaakaan.

No paiskoisivat vaikka roskiksia sitten. Älytöntä sikailua ja käsittämätöntä että Ipan pelaajat joutuvat sijaiskärsijöiksi.

DJ on tosiaan tilanteen tasalla. Heh heh...

Betoz

Jäsen
Siren kirjoitti:
On se tosiaan kauheaa jos putoamisen ratkettua tulee ylilyöntejä, onneksi isot punaiset kissat eivät niitä ole koskaan harrastaneet, eivätkä harrasta.
En muista, koska HIFK olisi tappion hetkellä alkanut tarjoilemaan poikittaista niskaan jokaisesta tilanteesta. Muutaman sellaisen muistan, jossa pienestä tilanteesta on tullut iso torikokous, mikä on ihan ymmärrettävää On kuitenkin täysin eri asia alkaa tarkoituksella vahingoittamaan vastustajaa pelitilanteen ulkopuolella. Naurettavaa suorastaan. Ottaisivat mies miestä vastaan, jos Ilveksestä tanssikaveri löytyy, mitä epäilen näissä olosuhteissa.

Ja sinä päivänä kun HIFK pelaa samanlaista peliä tappion hetkellä, minä lupaan tuomita sen.

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Sammy kirjoitti:
Juu,olen samaa mieltä(hymiöiden kanssa tai ilman) siitä että ei välttämättä Hifk-fanien kannata hirveesti moralisoida ylilyönneistä... Ja ehkä voin Jokerienkin tapauksessa ymmärtää nuo tapahtumat, on se pleijareista putoaminen kuitenkin niin iso pettymys. Ja ymmärtäminenhän ei ole sama asia kuin hyväksyminen ;)

-S

Oliko se nyt 15 vai 16 vuotta kun viimeksi vastaava tapahtui. Hyvä opetus vaan siitä ettei ilmaista lounasta ole.

Poikkean valtavirrasta siinä, että itse suon pytyn mielummin Helsinkiin kaikesta huolimatta, jos vaihtoehdot ovat vaikkapa Turku, tai Oulu.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
J-O-K-E-R-I-T, Jokerit, Jokerit. Ei se mitään, ensi kaudella sitten uudestaan paremmalla onnella.

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Andy_McCoy kirjoitti:

Tapani Kansa on ainakin vetänyt sen.

Vielä ehtii, Jokerit!

DrAvalanche

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen kyllä aika helvetin katkera Bluesille tällä hetkellä. Ei sitten seitsemäs sija kiinnostanut?

No, kiitti voitosta, Jyppi. Jatkakaa voittamista sitten pleijareissakin, jooko?

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Voihan sen suoraan myöntää, että vituttaa lukea näitä vahingoniloisia viestejä. :)

No, pitää muistaa tulla jeesustelemaan sitten, kun tulee ylilyöntejä pleijareissa!

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Betoz kirjoitti:
En muista, koska HIFK olisi tappion hetkellä alkanut tarjoilemaan poikittaista niskaan jokaisesta tilanteesta. Muutaman sellaisen muistan, jossa pienestä tilanteesta on tullut iso torikokous, mikä on ihan ymmärrettävää On kuitenkin täysin eri asia alkaa tarkoituksella vahingoittamaan vastustajaa pelitilanteen ulkopuolella. Naurettavaa suorastaan. Ottaisivat mies miestä vastaan, jos Ilveksestä tanssikaveri löytyy, mitä epäilen näissä olosuhteissa.

Ja sinä päivänä kun HIFK pelaa samanlaista peliä tappion hetkellä, minä lupaan tuomita sen.

Ehkä olin huolimaton sanavalinnoissani; lähinnä tuli mieleen eräs finaalisarjanne. Tappionhetkellä tai ei, mutta silloin oli kuumaa kaveria laatikossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.