Mitä sammakko sitten teki, kun täällä noin kuumana käydään? Yllättäen streamit kusi meikäläisellä niin jäi peli välistä.
Eli normaalia kanadanranskalaista kovuutta. Kuulostaa siltä, että Ribeiro loi ihan kivat jännitteet Game 3:sta silmällä pitäen. Toivottavasti pelaa silloin niin saadaan mahdollisesti aikaan kunnon rähinämatsi. Pieni bad blood tekee vain hyvää, kunhan ei ihan överiksi vedetä.Loppusummerin soitua huitaisi melkeen pään korkuisella swingillä Osgoodia. Ei päähän onneksi osunut, mutta McSorley/Simon -touhu ei tuosta ollut kaukana.
Täällä näkyy olevan punaiset silmälasit kaikilla niin todettakoon, että Osgood itse ensin tarjosi tuppia Ribeirolle. Tästä kostoksi pieni swingi käsivarteen. Ja Osgoodin jurkat tietysti päälle. Tuskin tullee pelikieltoa. Toivottavasti tulee lämpöä seuraavaan peliin...
Samaa mieltä. Jos Ribeiro joutuu pelikieltoon, pitää ensin Osgoodille määrätä vähintään samankestoinen rangaistus. Osgoodilta raukkamainen teko tarjota mailan tuppea leukaperiin vauhdissa ohi menevälle Ribeirolle.
Teki Osgood mitä tahansa, tuolla tavalla ei saa pimetä. Mikään ei oikeuta tuollaiseen lyöntiin. Pelikieltoa pitää tulla. Todella käsittämätön ratkaisu Ribeirolta, jolta nyt viimeiseksi tuollaista odottaisi, sanoivat froghatersit mitä tahansa.
Itse ottelu oli jo parempi Starsilta, vaan kun viimeistely on läheltä pleksiin, niin tulos on tässä.
Don Cherryltä tuli muuten ESPN:llä mielenkiintoista kommenttia nyky-Red Wingsistä.
Mitäs herkkua se Parryn idoli suolti nyt ilmoille?
Teki Osgood mitä tahansa, tuolla tavalla ei saa pimetä. Mikään ei oikeuta tuollaiseen lyöntiin. Pelikieltoa pitää tulla. Todella käsittämätön ratkaisu Ribeirolta, jolta nyt viimeiseksi tuollaista odottaisi, sanoivat froghatersit mitä tahansa.
Itse ottelu oli jo parempi Starsilta, vaan kun viimeistely on läheltä pleksiin, niin tulos on tässä.
Kyllähän jo pelkästään Chris "I must be dying" Osgoodin kuolevat joutsenet tuossa tilanteessa ovat niin naurettavia ettei Ribeirolle mitään penaltia tuosta kehtaa antaa.