Otteluseurantaketju 01.12.2009 SM-liiga

  • 67 696
  • 309

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, oon pistänyt jo merkille että kaksi kertaa tähän mennessä joko puhunut tai viitannut viime kevään karsintaan. En ole ihan varma sanoko Tami tuossa äsken että mun sensaatio vai meijän sensaatio, kun puhui siitä viime kevään tolppalaukauksesta. Jotenkin voisin uskoa että sanoi mun sensaatio...

Mun sensaatio sopisi ainakin hyvin kaverin egoon
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Riparadion selostuksen perusteella Lukko täysin suvereeni ja jokruilla pari hassua paikkaa. Silti torjunnat lähes tasan. Urhon koosteen perusteella ainakin Lukolla ollut muutamia hyviä paikkoja ja eiköhän tasaisella puurtamisella ne maalit vielä tule.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen enemmän kuin onnellinen, etten raahautunut tänään hallille
Pelaajatkin varmasti kiittävät. Vaikea syttyä kun sarjakakkosena oleva joukkue saa tuekseen hädintuskin 5000 katsojaa jotka istuvat aivan hiljaa. Kiva kattella telkkarista.

Vakavasti puhuen en kyllä ole näin huonoa lätkää nähnyt todella pitkään aikaan.
 

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Eiköhän Jokerit hae voittoa taas Hanlon tyylillä, eli Riksman torjuu kaiken mitä mahdollista ja sitten katsotaan että miten selvitään, siltä näytti ainakin maalikoosteen perusteella.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Olen enemmän kuin onnellinen, etten raahautunut tänään hallille, todennäköisesti olisin tullut jo halilta himaan ekan erän tasokkuuden johdosta...

Siinäpä todellinen "petosydän" ;)

Mitä pidemmälle peli etenee 0-0 niin Ässillä on mahdollisuus pienellä tsäkälläkin vaikka kolmeen pisteeseen. Yksi sopiva pomppu ja...
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meikäläinen nopeana kuin Ferrari vain vajaa tunti ottelun alkamisesta kiilasin 2000 nopeimman joukkoon kieli ulkona ilmaisen streamin takia. Ei taida siis kovin paljoa urhon netissä olla näitä katsojia. =)
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, oon pistänyt jo merkille että kaksi kertaa tähän mennessä joko puhunut tai viitannut viime kevään karsintaan. En ole ihan varma sanoko Tami tuossa äsken että mun sensaatio vai meijän sensaatio, kun puhui siitä viime kevään tolppalaukauksesta. Jotenkin voisin uskoa että sanoi mun sensaatio...

Infosi myös erätauolla että Nordenskjöldinkadulla on häkki viittä vaille täynnä. Siltä se näyttääkin..
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meikäläinen nopeana kuin Ferrari vain vajaa tunti ottelun alkamisesta kiilasin 2000 nopeimman joukkoon kieli ulkona ilmaisen streamin takia. Ei taida siis kovin paljoa urhon netissä olla näitä katsojia. =)

Joo ei niitä kovin moni katso. Ei varmaan porukka tiedä ja hyvä niin :D
 

aceit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meikäläinen nopeana kuin Ferrari vain vajaa tunti ottelun alkamisesta kiilasin 2000 nopeimman joukkoon kieli ulkona ilmaisen streamin takia. Ei taida siis kovin paljoa urhon netissä olla näitä katsojia. =)

Jokerit 5min YV:lle. Tästä sisään pojat!

Virtala suihkuun, Juutilainen pukukoppiin.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Virtala lentää ulos Raumalla laitataklauksesta. Ilmeisesti puhdas taklaus, ja tuomarit eivät reagoineet asiaan mitenkään kunnes Juutilainen ei noussutkaan.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Virtala ulos laitataklauksesta. Jokereilta Juutilainen ulos eli jälleen yksi sentteri siellä vähemmän käytössä ainakin hetken.

Riparadio kertoo että oli aiheeton rangaistus.
 

Mace1970

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiekko-Vantaa (Sympatiat Pelsuille)
voi kiesus kun Ässät on paniikissa, kolme minuuttia ei päästä edes omalta alueelta pois....
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bluuserit tehnyt näemmä liiga kierroksen ensimmäisen maalin.

EDIT: ja nyt Jokereilla 5 min ylivoimaa. Nyt se häkki heilumaan!
 

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät päätti vetää kokovartalo siestan 1. erän päätteksi
 

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Mahtaa Lukkoa vituttaa kun ensimmäisessä erässä ei saa hyvistä paikoista Riksmania ohitettua ja sitten joku Tähtinen tulee varmaan narrien ekasta kunnon paikasta ja tekee maalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös