Kyllä mä ihan rauhallisesti otan, varsinkin kun mulle on ihan sama kumpi jatkoon menee. Katsoitko pelin? Minä katsoin ja tein sen perusteella ton näkemykseni. Kun Anaheimilta puuttuu ykkösmolari, pakistossa on loukkaantumisia, Getz puuttuu, yv ei toimi ja fyysisyydessäkin se häviää Dallasille jolla on nyt hurmos päällä niin minä lyön vaikka mitä vetoa, että Anaheimin kautta on jäljellä tasan kaksi ottelua. Ja miten Ducksin pelaajat "osti" ton Selänteen hyllytyksen? On sitä ennenkin nähty, että joukkueen harmonia hajoaa tälläisiin valmentajan ratkaisuihin.
Onko tää nyt joku provo?
Katsoin pelin, ja se oli tasaista vääntöä. YV oli onnetonta, mutta entäpä Dallasin? Andersenilta huono ilta, ei sovi kiistää, mutta uskoa on siihen, että maalivahti tolppien väliin löytyy. Pakistossa on loukkaantuminen, Robidas. Tai jos Sourayn haluaa laskea, niin sitten kaksi. Molemmat, Fistric ja Lindholm pelasivat ottelun loppuun. Getzlaf puuttuu, siihen se saattaa kaatua, mikäli herra ei game 5:ssä pelaa. Ducksin pelaajat ostivat hyllytyksen? Siis häh? Täysin oikea päätös hyllyttää Selänne game 3:n perusteella ja ehkäpä Getzlafin puuttumisen myötä olisi Selänteellä saattanut olla käyttöä lähinnä ylivoimalla. Vain Getzlafin puuttuminen voi syöstä Ducksin ulos tästä. Kotona on taas vaihto-oikeus käytössä, millä saadaan oikeat ketjut pelaamaan Dallasia vastaan.
EDIT: Otan vedon vastaan hieman myöhemmin. Ensin pitää Getzlafin tilanne tietää.