Mainos

Otteluseuranta West CF Game 5 DET vs DAL

• 3 815
  • 27

TML

Jäsen
Onko sinusta uskomatonta että joku haluaa nähdä Hyvää jääkiekkoa? Ei sillä, ihan kohtuullisen hyvätasoiset kisat ovat olleet (kiitos Muiden maiden NHL-pelaajien) mutta kyllähän ne parhaat joukkueet löytyvät tuolta rapakon takaa. Tosin illan finaali on varmasti mielenkiintoinen. Noh, patriootit saavat katsella maajoukkueen pelejä mutta pitäisi muistaa valinnan vapauskin jossain määrin. Eivät kaikki halua huutaa kuorossa "ihanaa Leijonat, ihanaa". Kun ei se aina niin ihanaa ole...

Eivät haluakaan, mutta aikamoinen vähemmistö on tuo porukka joka haluaa änärikiekkoa seurata verrattuna tuohon jengiin joka hehkuttaa mömmöm-kisoja. Ja kyllä se vaan sillälailla menee että enemmistön päätöksen mukaan mennään.

Ja ei kai oikeasti kukaan voi ihmetellä jos Suomessa lauantai-iltana 17.5.2008 klo 22.33 ei nää baarissa Detroit-Dallas -peliä vaikka haluaisi? Ottaen huomioon että toisella kanavalla on meneillään SUOMI-RUOTSI jääkiekko-ottelu. Ei olisi tullut itselläni mieleenkään mennä katsomaat NHL:ää eilen johonkin ravitsemusliikkeeseen.

Ei siinä, itse katson mieluummin vaikka NHL:n runkosarja pelejä kuin mm-kisoja, ellei sitten kyseessä ole välierät tai finaali. Vaikka Kanadaa kannustankin, niin tänään jos tuo Pens-Flyers peli tulee samaan aikaan mm-finaalin kanssa niin canalilla katse pysyy.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TML ymmärsi, mitä yritin huonosti tuossa viestissäni selittää. Siis sitä ihmettelin, että miten joku voi olla yllättynyt siitä, että missään baarissa ei ole mahdollista katsoa NHL-ottelua, kun sattuu tulemaan päällekkäin Suomen ottelun kanssa. Itse olisin yllättynyt, jos jossain se olisi mahdollista.

Kyllä minä ymmärrän niitä, joita MM-kisat ei kiinnosta pätkääkään. Eipä ne minuakaan siinä määrin koveta, että olisin eilisen pronssipelin jaksanut katsoa.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
TML ymmärsi, mitä yritin huonosti tuossa viestissäni selittää. Siis sitä ihmettelin, että miten joku voi olla yllättynyt siitä, että missään baarissa ei ole mahdollista katsoa NHL-ottelua, kun sattuu tulemaan päällekkäin Suomen ottelun kanssa. Itse olisin yllättynyt, jos jossain se olisi mahdollista.

Hyvissä sporttibaareissa on mahdollista, ainakin Turun Pikku-Torressa tulee samaan aikaan telsuista eri pelejä, esim Mestareiden Liigaa tuli samaan aikaan pääottelu Arsenal - Milan screeniltä ja muutamasta muusta telsusta, ja sitten taas ManU - Lyon (?) tuli muutamasta pienemmästä televisiosta. Tätä kutsutaan asiakaspalveluksi. Eli jos on mahdollista toteuttaa ja jotkut (tarpeeksi suuri määrä) haluaa NHL-lätkää katsella niin yhden television voi nappia painamalla kääntää oikealle kanavalle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy