BATTLE BEAST - Touch In The Night (OFFICIAL LYRIC VIDEO) - YouTubeMikä toi hirvee biisi on joka soi koosteessa? Onko se uutta nichtvichyä? Kuulostaa paskalta demo-bändiltä.
Jormakan teloja sai iskun mailanvarteen ja lähti koppiin. Taisi tärähtää käteen sen verran pahasti? Hendriksonin ja Kontiolan tilanteet. Toisessa hylätään maali ja annetaan jäähy, toisessa vihelletään peli poikki ja aloitus jää puolustusalueelle, vaikka kontaktin jälkeen veskan maski tippuu? Ei mee jakeluun.
Siis onko Mertaranta maksullisella puolella ja sporden poika ilmaisella? Maikkari vittuilee viimeiseen asti
Niinkuin jo aiemmin kirjoitin, joku olisi voinut viheltää jäähyn jenkkikapulle. Melko heikkoa on ollut tuomarityöskentely läpi kisojen.
Katsoitko hidastuksen? Kyllä se Bobrouski itse löi sen maskin päästään. Eli ei kuulu antaa jäähyä, korkeintaan mokkelle.Niinkuin jo aiemmin kirjoitin, joku olisi voinut viheltää jäähyn jenkkikapulle. Melko heikkoa on ollut tuomarityöskentely läpi kisojen.
Tamillakin jo on ikää sen verran, ettei kestä omaa lääkettään."Come on Mervi, Give me a break" :D
Entäs se muu kontakti tilanteessa? Ei kai kypärän pidä päästä pudota, että jäähyn voi antaa?Katsoitko hidastuksen? Kyllä se Bobrouski itse löi sen maskin päästään. Eli ei kuulu antaa jäähyä, korkeintaan mokkelle.
Ehkä etellinen kirjoittaja tarkotti, että maksaville asiakkaille vittuillaan laittamalla parempi selostaja ilmaiskatsojille..?No, enpä tiedä, mieluummin tätä Porttilaa kuuntelee, rauhallinen, hyvä selostaja. Kiinnittääpä välillä huomiota peräti pelillisiin yksityiskohtiin, kelpaa hyvin.
Katsoitko hidastuksen? Kyllä se Bobrouski itse löi sen maskin päästään. Eli ei kuulu antaa jäähyä, korkeintaan mokkelle.
Mies on väärässä paikassa, mm-kisoissa kuuluisi moisen maalitykin olla.Putler iskenyt kahdeksan kihausta Buren ja Kamenskyn passeista! On se kova!