Niin ja näinkö mä nyt oikein, että Suomen ykkösylivoimassa on Riikola maalin edessä? Eikö sinne nyt oikeasti löydy yhtään ketään muuta maskiin?
Niin. Eikö Suomen nuorista löydy isompia ja ilkeämpiä hyökkääjiä tyyliin Komarov? Oikeasti?
Niin ja näinkö mä nyt oikein, että Suomen ykkösylivoimassa on Riikola maalin edessä? Eikö sinne nyt oikeasti löydy yhtään ketään muuta maskiin?
Pahiten kyllä alisuorittaa tällä hetkellä Barkov, mutta annettakoon se hänelle anteeksi ikänsä takia jo. Näkymättömin pelaaja koko Suomen joukkueesta.
ma granlund siitä vittuun jarruttamasta, poika on kuin märkä rätti
Toivottavasti pelaajat eivät lue palstaa. Itse mielummin katson näitä plexi-vetoja kun sitä munatonta kiekon ja vastuun siirtelyä. Kun tarpeeksi laukoo niin kyllä niitä maalejakin sillä tavoin tulee.
Pitäisikö jo kokeilla Ma Granlundin vaihtoa pois tuosta ykkösestä? Joku taklaavampi kaveri tilalle?
Joel Armia, viimeistä kertaa Amerikan maalla? Aika vaisua menoa..
Aika hyvin näkyy SM-liigan linja, joka siis muistuttaa enemmän ringetteä kun jääkiekkoa. Ei nämä meidän nuoret kaverit tiedä fyysisestä pelistä mitään ja siitä iso kiitos SM-liigalle.
Paskapuhetta. Joppe tarvitsee kiekkoa, koska on taiteilija.
Paskapuhetta. Joppe tarvitsee kiekkoa, koska on taiteilija.
Donskoi pelaa kyllä niin junnukiekkoa kuin vaan voi pelata. Hakee väkisin 1-1-tilanteita ja ei näe oikein yhtään ketjukavereita, vaan painaa laput silmillä. Fysiikalla pärjää tiettyyn rajaan asti, mutta aika vähässä lienevät pelaajat, jotka tuolla tyylillä ovat aidosti menestyneet. Noh, aikaa on vielä.