Eihän maalit poista minnekään aiempia paskoja suorituksia. Nyt on ottanut sitä roolia mitä on odotettukin.
Samaa se on liigassakin ollut usein. Kaveria ei näy kentällä pariin erään mutta yhtäkkiä heittää pari häkkiä ja ratkaisee pelin.
Eihän maalit poista minnekään aiempia paskoja suorituksia. Nyt on ottanut sitä roolia mitä on odotettukin.
SM-liiga 4-1 P-Amerikan finnisarjat.Eikö Blackie sinunkin olisi jo aika vaihtaa levyä? Varmasti viesti mennyt jo perille niille, joille se ylipäänsä joskus menee perille.
Lämärityyliin G kävi sanomassa Gibsonille, että: Your girlfriend is a dyke. Siitäkös pinna paloi.
SM-liiga 4-1 P-Amerikan finnisarjat.
En paljoa vielä lähtisi tuulettamaan, peli kyllä selvä mutta jotain outoa tapahtui.
Armian suonenveto ei riitä vielä muuttamaan käsitystä hänestä. Tasaisuutta kaivataan! Pulkkinenkin pettymys täysin tähän mennessä.
En tunne Riikolan taustoja, joten ei jäänyt tämä tilanne mieleen millään tavalla.Vähän niinkuin siinä tilanteessa, kun Riikola sai jäähyn ja kertoi tämän taustoista?
No ei todellakaan riitä, näissä keskusteluissa ura on jo tuomittu, viisainta olisi luovuttaa. Uskon vilpittömästi, että tekeminen on ollut läpi kauden vaikeaa, olen nähnyt tuskailua omin silmin. Viime aikoina olen nähnyt myös valonpilkahduksia paremmasta, toisin kuin n. 100 palsta-gurua.
Kumpi Gibsoneista on turnauksen paskin maalivahti?
Varmaan tämäniltainen.Kumpi Gibsoneista on turnauksen paskin maalivahti?
No eiköhän noilla kahdella maalilla aika paljon saa anteeksi? Kyllä tuo minun kirjoissa jo ihan plussan puolelle menee. Toki ihan vähän vasta.
Entäs me Kerhofanit?
Kumpi on tärkeämpi, kaksi hyvää erää vai ne tärkeät voittomaalit?
SM-liiga 4-1 P-Amerikan finnisarjat.
En tunne Riikolan taustoja, joten ei jäänyt tämä tilanne mieleen millään tavalla.
Siitäkö se puhui? Pitäsköhän seuraavaks jättää Alfapetin pelaaminen kesken matsin vähemmälle tai olla kommentoimatta peliin liittyviä asioita. No vittu sen aikalisän kanssa ainakin sekoili!Joensuusta lähtösin. Roope Hämäläisen kanssa pelaili SaiPan junnuissa, kunnes siirty KalPaan.
Voittomaali, mutta kolme hyvää erää olisi ollut paras, nyt oli yksi hyvä erä, toivottavasti seuraavissa peleissä niitä on enemmän.