Otteluseuranta - U20 MM-kisat 8. kisapäivä 4.1

  • 222 459
  • 892

Alejandro

Jäsen
Meinasi lentää läppäri seinään kun näin tuon huikean gamesaverin. Miten on mahdollista, että Suomen maajoukkue tekee sitten kuitenkin sen maalin tuollaisen torjunnan jälkeen.

Nyt lisää höyryä pojat!
 

Ralph

Jäsen
Millä minuutilla Jonathan Drouin pääsee mukaan peliin uudestaan? Eli missä ajassa tuli tuo 2+10?
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Vituttaa tuo kanadalaisten pullistelu, maalille et muka saisi mennä. Taas piti käydä tönimään, kun suomalainen pysähtyi veskarin eteen ja vielä siten, ettei kolannut lumia silmille.

Siis näinhän sen pitää olla. Tuskin tota suomalaista harmitti yhtään, että kanukki muistutti tosta. Ja minun silmiini näytti vähän siltä kun vastustajan veskari olisi saanut osakseen lumisuihkua, joka vaan passaa minulle.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Vituttaa tuo kanadalaisten pullistelu, maalille et muka saisi mennä. Taas piti käydä tönimään, kun suomalainen pysähtyi veskarin eteen ja vielä siten, ettei kolannut lumia silmille.

Minä toivoisin, että suomalaisetkin toimisevat noin. Kulttuurieroja, koska meidän kotoisessa sarjassa noista joutuu liian herkästi boksiin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei hän Juusen ole tarvinnut esittää vielä mitään. Hyvä Suomi!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
TNS:n selostajat paskovat housuihinsa. Koomista kuunneltavaa.
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Millä minuutilla Jonathan Drouin pääsee mukaan peliin uudestaan? Eli missä ajassa tuli tuo 2+10?

Joskus vähän ennen kolmannen erän puoltaväliä. Ellei sitten mennä kolmas erä ilman pelikatkoja tietenkin.

edit. Tuli ajassa 32:03. Eli 42:03. Tai 44:03. Enpä muuten tiedäkään joutuuko ensin lusimaan tuon kakkosen ja kymppi käynnistyy vasta sitten.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Tän Taivaisen kiekkotietämys on ihan olematonta, eikä optikkoreissukaan tekisi pahaa. Aika helppo 2+10 Drouinille, katsoi peliä minkälaisten lasien läpi tahansa.
Niin 2+10 on pienin mahdollinen rangaistus päähän kohdistuneesta taklauksesta...
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Mitä? Tuosta Nikolle jäähy?
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Jos yksilövirheitä ei tule, niin Suomen paketti pitää.

Kuten näitä tyhmiä jäähyjä, ala Nikko.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Maksetut tuomarit vai miten se meni?
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä toivoisin, että suomalaisetkin toimisevat noin. Kulttuurieroja, koska meidän kotoisessa sarjassa noista joutuu liian herkästi boksiin.

Mutta ei jokaisessa tilanteessa tuollaista jaksa, attepentikäismäistä pullistelua. Eri asia jos mennään irtokiekolle, jonka veskari sulkee juuri ennen hyökkääjää. Tai rynnitään sinne vauhdilla.
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Ei vittu, miten toi radionohjattava auto sai jäähyn? Tuomarit pelkää kanadaa ja sen vanhaa hörökorvaista sutteria?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös