Liigassa, toistaiseksi, muuttuu sekin jatkossa. (ensi kaudelle... tietääkseni)Miten mulla oli sellanen muisti ettei korkeaa mailaa saa tarkastaa videolta?
Tosin Sveitsi pelissä myös tarkistettiin videolta Suomen tasoitusmaali.
Kansainvälisissä peleissä saa, Liigassa ei.Miten mulla oli sellanen muisti ettei korkeaa mailaa saa tarkastaa videolta?
Miten mulla oli sellanen muisti ettei korkeaa mailaa saa tarkastaa videolta?
Olipa ponneton vastahyökkäys.
Oliko taas se Tapparan Haapala, joka päätti 3-1-ylivoimahyökkäykseen syöttämällä kiekon ristikulmaan?
Miten mulla oli sellanen muisti ettei korkeaa mailaa saa tarkastaa videolta?.
Oliko taas se Tapparan Haapala, joka päätti 3-1-ylivoimahyökkäykseen syöttämällä kiekon ristikulmaan?
Eiköhän se johdu loukkaantumisen ja sairastelun aiheuttamasta pelaamattomuudesta. Täällä ollaan kyllä aina räkimässä jonkun niskaan, aika arvotonta touhua.
Menee turhan tiukaksi taas. Nyt tarvitaan kovalla itsetunnolla varustettu pelaaja ratkaisemaan tää peli yksilösuorituksella.
Menee turhan tiukaksi taas. Nyt tarvitaan kovalla itsetunnolla varustettu pelaaja ratkaisemaan tää peli yksilösuorituksella.
Ikoset, Teräväinen ja Mäenalainen tulee ekaks mielee hyökkääjistä. Tai Honka puolustajista.
Kansainvälisissä peleissä saa, Liigassa ei.
Vittumaisuuttasi voit noin sanoa, mutta todellisuudessa syötti Pokalle, jonka lavan yli kiekko pomppi.