Orion Star
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Vittu, sääli on sairautta. Ehkä paskin Suomen MJ peli pitkään aikaan mukaan lukien aikuiset. Puljujärvi oli kova, mutta ei millään sisään, ei vittu millään..
Se on aina yhtä hienoa tulla vitutuksen hetkellä huutelemaan; "mitä mä sanoin?!!!?".Niin että olinko väärässä?
Lopussa vielä kyynärpäällä naamaan. Loistava tuomari :) noh eiköhän siitä pelikieltoa napsahda.
Taisi napsahtaa aivotärähdys :(Menetettiinkö kaiken kukkuraksi Rantanen jatkopeleistä?
Lehkoselta ihan kelvollista peliä. Ei kyllä uskois että Honka ja Lapanen on ykköskierroksen varauksia, toinen muka pelaa jotain AHL:ää ja toinen vissiin jossain piste per tahdissa sm-liigassa.Lehkonen, Honka, Kapanen, Suomen "johtotähdet" vetelee aivan päin persettä. Naurettavaa, että 16-vuotias kaveri pelaa paremmin kuin koko muu jengi yhteensä.
Eiköhän se ole kuitenkin selvää, oli pelaaja sitten kuka hyvänsä, että niitä maaleja lopen tulee enmmän niille, jotka niitä paikkoja enemmän saavat.Kyllä. Uskomattoman kova missaamaan maalipaikkoja.
Kapanen saa peliaikaa edelleen. En pysty ymmärtämään..
Hienosti luettu! Suomihan oli odotetun paska, mutta saa nuo selvät jäähyt tuomita.Niinpä! Suomella ei ollut lähellekään riittävästi ylivoimaa tässä pelissä.
Se on aina yhtä hienoa tulla vitutuksen hetkellä huutelemaan; "mitä mä sanoin?!!!?".
Come on....Hyvä, että toi paskajengi näytti korttinsa ajoissa, ei tarvitse tuhlata aikaansa enää näihin geimeihin.
Mielestäni Husso vaikutti vähän kylmältä tänään ;)Vai että Husso olisi pitänyt kentälle laittaa vai?
Juuri näin ja jotenkin on sellainen olo, että tästä tulee vielä ihan hyvä turnaus, olettaen, ettei Rantanen saanut aivotärähdystä ja kisat ohi.Tätähän se suomalainen lätkä on aikuisissakin. Venytään ylivoimaista ennakkosuosikkia vastaan ja housuun paskotaan kun tarjolla on heikompi vastustaja. Ovat siis selkeesti Leijonia!
Puljujärvellä oli enemmän paikkoja kuin vastustajalla yhteensä. No näitä sattuu.
aina. Kertoo kaiken sinusta.Ja en olis tullut pätkääkään ellei joku olis käynyt heti nillittämään kun ennustin miten tässä käy. Turha sun on muhun sitä purkaa, ei se mun vika ole että Suomi tekee aina noin.