Nyt nyt... Ei kannata veikata jos ei peliä katso... Toisaalta jos katsot, niin suosittelen käymään optikolla!:)Oisko ollu Jutila(?).
Nyt nyt... Ei kannata veikata jos ei peliä katso... Toisaalta jos katsot, niin suosittelen käymään optikolla!:)Oisko ollu Jutila(?).
Vähän yksinyrittämistä tää Suomen peli nyt on. Ei hyvä.
Nyt menee Suomen peli pakottamiseksi, rentoutta ei ole kenenkään pelissä.
Sepä se. Mutta ei kai se toinen ollut Numminen? Teppo ainakaan.
Luulisi, että Kipru olisi penkin takana vaikka ei maalivahtivalmentaja sinänsä pysty paljoa tekemään pelin aikana.
Kapasen peli näyttää siltä, että miettii selvästi: "Ei helvetti 2gp 0+0, ei näytä hyvältä". Eli tosiaan yksin on pakko yrittää, koska henkilökohtainen onnistuminen on laitettu joukkueen edelle näissä karkeloissa.
Toimiiko Marko Kiprosoff nykyisin maalivahtivalmentajana? Onko hyväkin?
Marko kuka? *hymiö*Toimiiko Marko Kiprosoff nykyisin maalivahtivalmentajana? Onko hyväkin?
Toimiiko Marko Kiprosoff nykyisin maalivahtivalmentajana? Onko hyväkin?
juuri näin. tuolta kapasen peli on näyttänyt aina omaan silmään. yrittää aivan liika itse ja olemuksesta huokuu ylimielisyys, "että syöttääkää nyt mulle."Kapasen peli näyttää siltä, että miettii selvästi: "Ei helvetti 2gp 0+0, ei näytä hyvältä". Eli tosiaan yksin on pakko yrittää, koska henkilökohtainen onnistuminen on laitettu joukkueen edelle näissä karkeloissa.
Tuskin huonomminkaan voisi mennä, ja jos se neloskenttäkomennus vaikka herättäisi Kapasen pojan pelaamaan seuraavat pelit kuten kuuluu...Lehterältä sikäli osuva kommentti, että jos tuo ykkönen hajotetaan, niin miten sen voisi tehdä. Ketjut 2 ja 3 ovat pelanneet hyvin, joten ykköseen pitäisi nostaa joku nelosesta. Onko siellä joku pelaaja, joka kykenisi ns. vastaamaan huutoon?
Mitähän sille pitäisi tehdä? Joku joukkueen paha poika voisi vetäistä turpaan. Tai miksei Kallaveellä joku seurakaveri. Vittu.juuri näin. tuolta kapasen peli on näyttänyt aina omaan silmään. yrittää aivan liika itse ja olemuksesta huokuu ylimielisyys, "että syöttääkää nyt mulle."