No jaa.. Tarjosipa tämäkin ylivoima edes päivän parhaat naurut. Menee jo komiikan puolelle tuo sähellys.
Teräväisen saappaat ovat tällä hetkellä Hussolla. Eli joukkueen MVP.Ei "ihan" vielä ole Kapanen täyttänyt Teräväisen saappaita.
Joonas Lyytinen, tuolta voi tsekata numerot: http://www.worldjunior2015.com/en/teams/finland/#listKuka on numero #6 Suomelta? Ollut aivan sysipaska koko pelin ajan. Puljujärven pelistä olen tykännyt vaikka ei vielä mitään ihmeitä olekkaan esittänyt!
Kuka on numero #6 Suomelta? Ollut aivan sysipaska koko pelin ajan. Puljujärven pelistä olen tykännyt vaikka ei vielä mitään ihmeitä olekkaan esittänyt!
On ja konu, ellei kyseessä ole joku VS paska.Onks sulla tää Mustonen se "Muse jää" - kaveri?
Olut, viini vai konu? En osaa päättää..
On se. Ei ole tainnut katua, että vaihtoi Jokerit Ilvekseen. Se on meinaan todella hyvä pelaaja, kun saa vastuuta. Tällä kaudella SM-liigassa 29, 5 + 18 = 23.Onks sulla tää Mustonen se "Muse jää" - kaveri?
Olut, viini vai konu? En osaa päättää..
Vuosi sitten Tshekki-puolivälierän jälkeen moni, minä mukaanlukien, oli kiroamassa Ristolaista alimpaan helvettiin, joten hieman aikaista ruveta tässä vaiheessa "teloittamaan" yksittäisiä pelaajia.
Voi vittu mä häpeen tota YV:tä ! Hirveetä vastuun siirtelyä.. Tepsin poika on liekeissä.