Otteluseuranta (TPS)

  • 9 025
  • 174
Tila
Viestiketju on suljettu.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Niinkuin olen sanonut niin tepsin peli on täysin tuurin ja yksilötaidon varassa.. Hyvä haku toi raipe..
Niinpä, tylsää katsella. Hyvä haku toi Iskhakov.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Hieno häkki! Tekee hyvää ishakoville.. tänään ollut paljon yli/yksinyrittämistä. Haapanen pelannut helvetin hyvän pelin! Iso ylläri mulle
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yhtäkkiä meillä onkin jopa kaksi kiekollista rightin pakkiakin..

Vielä se sentteri niin hyvä tulee...
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katsoin että Suomisen Tuomasko siellä on tehnyt comebackin numerolla 34 mutta olikin Ruslan. Jotain samanlaista oli habituksessa.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Anttalainen ja Laitamäki on mun papereissa niitä joita mestikseen vois lainailla..

Viro tuo kiekollisuutta...
 

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ole tarkoitus provosoida, mutta mistä minä tiedän. Nyt on poissa pelistä, joten olet ilmeisesti tyytyväinen?
Se että olen tuomiosta eri mieltä ei todellakaan tarkoita sitä että toivoisin jonkun loukkaantuvan. Toivottavasti Larsson on kunnossa ja toivottavasti taklaus ei osunut päähän.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se mikä minun sydäntä lämmittää TPS:n pelissä niin pelaajien annetaan käyttää luovuuttaan ja taitojaan. Kunhan ei niitä keskialueen ilmaveivejä tehdä ja niistä kiekonmenetyksiä.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Päivän kokoonpanossa muuten asiasta kukkaruukkuun 8 Turkulaista pelaajaa ja kaikki kellottaa minuutteja.. Elmolle ja muille kitisijöille terkkuja "vittu mikä muukalaislegioona"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös