Otteluseuranta (TPS)

  • 473 349
  • 5 085
Tila
Viestiketju on suljettu.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
TPS ei valitettavasti onnistu rikkomaan ennätystä pisteettömästä kotiotteluiden putkesta

Kyllä tästä yksi piste tuli, ellei Kiva Kalle ole sitäkin lahjoittanut pois hyvää arkea pilaamasta.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Harmittaa muttei harmita onneks. Tappio tuli taas.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kyllä on jäätävä putki tämä kotivoittojen sarja, ihan tulee Kaitsun vuosi 2014 mieleen kun ketään voitettu vieraissa.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Alkaa pikkuhiljaa realisoitumaan tämä opin ottaminen, kun nyt saadaan jo pisteitä.

Huomenna siis uunista ulos 3+2(valmentajan optio) jatkosopimus Kiva Kallelle
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Molomon aikana ei voitettu missään ja taisi liigan tappioputkiennätyskin mennä uusiksi.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Hyvä peli, hienoja maaleja ja yrityksiä, hyvä show. Noi opiskelijat saisi olla useamminkin, ei ollut ikävä väsynyttä faninurkkaa. Ja katsomosta löytyi spontaania kannustusta, olkoonkin, että vähän epätahtista!
No mutta sittenhän kaikki on kunnossa - mitä helvettiä täällä on koko syksy lässytetty...? Tää kaikki on vaan median luomaa illuusiota.
 
Anteeks ny vaan kamalasti, enhän mää ollenkaan tajunnu että ei sitä saa kannustaa muulloin kuin sillon kun hyvin menee. Mutta eihän sitä tämmönen ikänsä halleilla pyöriny tasalakki ny voi kaikkea, tiätsä. Enkä mä ymmärrä sitäkään, että lähdin mukaan viime pelissä kun joku alko kannustaan. Mikä muhunkin oikein meni. Ja varsenkin kun se oikia faniporukka oli vielä lakossa, että rikkuriksikin rupesin. Ny hävettää. Enkä mää sitäkään alkuun uskonu, että siellä hallin kellarissa, siinä pannuhuoneen takana, on sen salaseuran oma sauna missä ne lapio miljoonia tulipesään ja miettii päänsä puhki miten voisi vielä huonommin hommansa hoitaa. Ajattele, mää en ensten uskonu sitä! Mut nyt mää uskon, kaverit on sen mulle selittäny ja palstoiltakin oon lukenu kun asiantuntijat on rautalangasta vääntänyt. Että kyllä mua nyt niin tämä seuran touhu harmittaa, piru vie, mielenikin pahoitin. Mut nyt mää uskon! Enkä ikänä enää ketään kannusta ennen ko mestaruus o varma. Se o varma!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös